Zwarte stipjes is meestal poep toch? Zie je iets bewegen? Ik zou ze voor de zekerheid even insprayen..
xDenies
Geplaatst: 29-11-18 13:42
Het zit stil inderdaad, zij is de enige die het heeft. Ik zal vanmiddag eens wat halen.
Het gaat goed in de groep. Beer begint duidelijk zijn plaats in te nemen. Ik vind Nanett totaal geen bitch, sterker nog .. ik vind Jodie veel erger. Jodie is de grijze en doet werkelijke alles voor eten .. niet te geloven. Er ligt eten? Maar het is eng .. nouja .. weet je .. erg ligt eten dus hopatee! Heb ook wel het idee dat zij momenteel alle groente op vreet. Ga morgen op de markt het één en ander in slaan. Op meerdere plekken eten geven heeft nog niet zoveel zin. Ze vinden het spannend en Jodie is dan ondertussen overal al weer geweest ...
Tessa is een klein opdondertje. Héél brutaal. Ze staat wel overduidelijk onderaan maar ze laat het kaas niet van haar brood eten, poeh. Jazz (de drie kleur) volgt vooral Jodie een beetje. Ze zijn natuurlijk ook jaren samen geweest. Maar vaak vind je die twee wel vlak in de buurt. Nanett & Beer zitten veel bij elkaar. Dus dat gaat ook erg goed
Al met al, het had erger gekund. Ik hoor ze 's nachts niet dus ook dat is een positief iets.
En vandaag was het natuurlijk foto tijd (bovenste rij: Tessa, Jodie, Jazz, Beer & Nanett. Onderste rij: Jazz, Nanett, Beer, Tessa & Jodie)
melody7
Geplaatst: 29-11-18 13:49
Uitgesproken types dus, heerlijk
Leuke foto's! Het is echt een mooi gevarieerd groepje zo
Ik spray altijd de hele groep tegelijk in omdat het anders rond kan blijven gaan.
Ja het is een groep bomvol met karakters, onwijs leuk! Heb vandaag de eerste checkup gedaan, oortjes en nageltjes enz. Hier en daar wat bijgeknipt. Ik ga straks de spray halen en dan spray ik ze inderdaad allemaal in, anders heeft het geen zin.
Moet zeggen dat hun op de foto zetten makkelijker is dan een groep hamsters! Ik was binnen vijf minuten klaar. Heb ook nog individuele foto's. En tsja, als je Jodie een stuk andijvie geeft is het goed. En anders gaat ze zelf wel op zoek ….. Neus in de lucht en op naar de andijvie!
melody7
Geplaatst: 29-11-18 14:03
Dat eten trekt vanzelf bij als ze wennen. Nanni deed hetzelfde als Jodie. Alles was heel eng, maar voor eten kwam ze aansluipen en dat vloog er in een noodtempo in
Cavia's zijn heel goede modellen Buiten op een rijtje is wat lastiger omdat ze dan alle kanten uit gaan, maar binnen is het heel goed te doen.
Henk is ziek straks DA bellen of ik vanmiddag er terecht kan. Hoorde een gek laag gepiep op toen ik op de bank zat en hoor hem bij z’n neus met ademen. Verder vreet ie nog wel goed maar wil het toch voor het weekend hebben nagekeken.
Hoe is jullie ervaring met de lijst van caviadokters?
Waarschijnlijk ben je er dan snel bij. Fijn dat je nog voor het weekend terecht kan! Ben wel heel benieuwd hoe kundig de mensen daadwerkelijk zijn die op de lijst staan.
MarjanB
Geplaatst: 30-11-18 09:33
Ilja_1997 schreef:
Waarschijnlijk ben je er dan snel bij. Fijn dat je nog voor het weekend terecht kan! Ben wel heel benieuwd hoe kundig de mensen daadwerkelijk zijn die op de lijst staan.
Ik ook! Weet in elk geval dat ik novadox moet hebben dus als ze met wat anders aan komen weet ik het
Hommage
Geplaatst: 30-11-18 09:43
Ja idd de facebook groep caviadokter kun je het bij twijfel eventueel ook nog navragen. Maar heb zo'n vermoeden dat je daar al lid van bent
Laatst bijgewerkt door Hommage op 30-11-18 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt
MarjanB
Geplaatst: 30-11-18 09:48
Ilja_1997 schreef:
Ja idd de facebook groep caviadokter kun je het bij twijfel eventueel ook nog navragen. Maar heb zo'n vermoeden dat je daat al lid van bent
Sterkte met Henk. Wel fijn dat je vanmiddag nog terecht kan.
Ik heb het idee dat er wat meer onrust in de groep is sinds Buffy dood is. Ze moeten allemaal opnieuw hun plekje vinden. Buffy was ook wel de baas in de groep volgens mij.