Ouh zo een schattige foto! Ze kijkt je echt aan van ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Diandra, heerlijk zo samen
Hmm als dat het idee is van een vetbed, zou ik dan ook gewoon een badmat kunnen gebruiken? Scheelt in prijs![]()
Samen in stijlWe wilden eerst wachten met zo'n K9 tuigje kopen tot hij volgroeid was omdat ze niet goedkoop zijn, maar omdat hij zich met zijn halsband regelmatig ophangt er toch maar voor gegaan.
En?
Edit: hoe vinden jullie zijn figuur hier? Hij begint nu echt te groeien! Weegt nu ruim tien kilo. Als deze zak pupvoer op is stappen we helemaal over op Carnis (krijgt nu 50/50). Is dit een mooie basis om op te groeien of kan hij beter een iets grotere voorraad vetjes hebben?
[ [url=m/wzC9QF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mS6xsv.jpg]Afbeelding[/url] ]
XxDiandraxX schreef:Ik ben echt zo blij hoe het hier tussen de aussies gaat..samen slapen, eten, spelen en zelfs samen van een botje genieten.
[ [url=m/CY1ui6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AyuRpW.jpg]Afbeelding[/url] ]
fannetje schreef:Ja, ben zeker blij dat het goed gaat met alleen blijven. En idd Lara ze was los in huis. Bench training zijn we aan het oppakken, maar het is er eentje met karakter zeg maar, dus beetje voorzichtig aan.
Leuk al die puppyspam, hou er van. Helaas geen foto's nog gemaakt vandaag, was een beetje druk. Morgen herkansing
RG: doet je paard dan niets terug?
Kaus schreef:Dundy had ik tuig al. Staat een waarschuwende tekst op met 'niet aaien' dus in opvallend rood (andere optie was geel/groen maar dat stond niet). Dus vandaar![]()
Maar misschien als ze straks dezelfde maat tuig hebben eens kijken hoe het andersom staat. Dat is best een goed idee, had ik niet aan gedacht
Die renfoto RGHet is altijd 50/50 of die mooi uitpakken
Kaus schreef:Moet zeggen dat hij nu wel in winterconditie is. Dus dan fietsen we meer in plaats van balletjes gooien en sporten in het bos. Maar ik vind hem wel bovengemiddeld gespierd in vergelijking met de standaard huishond. Imo is hij in goede sportconditie.
En zijn bouw klopt inderdaad niet. Komt ook omdat hij tot +-5 maanden zwaar ondervoed is geweest, onder de vlooien, teken en luizen zat. Hij is smaller dan zijn broertjes en zusjes die eerder zijn 'gered' (met gewoon acht weken).
Ik denk dat je het ook moet voelen. Alles wat erop zit, en dat is niet veel, is spier. We hebben al bloed- en ontlastingonderzoek laten doen maar daarin is niks afwijkends te vinden. Maar aankomen kan hij niet. Al voer je hem een kilo per dag. Hij komt wat dat betreft bijna EPI-achtig over maar daar is hij dus negatief op.
Kaus schreef:We voeren de brok. KVV (en ook brokken als Orijen) zijn met boven ons budget... En ook daar kan hij vermoed ik niet tegen maar voordat je daar achter bent ben je weer drie maanden verder. Nu is hij eindelijk stabiel.
Hij kan stom genoeg verder tegen alles, koekjes, pens, varken, konijn, alles. Alleen bij brok gaat het mis. Vermoedelijk zit dat m dus in een conserveringsstofje. Maar om dat uit te zoeken ben je honderden euro's verder...