Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niene87 schreef:Help!
Praktische vraag haha
Ik heb de chip geregisterd bij "Databank Honden"
Hoor je hier per post nog iets van te krijgen?
Ik heb namelijk bij het paspoort een paar stickertjes gekregen met de chipnummers erop.. waar zijn deze voor?!
_noah_ beterschap met Evi! Naar hoor
Boemklatsc, SPANNEND![]()
Tigress, super foto, lekker moddermonster
Jackytje, wat een gave kleur!! is het een corgi?
Dierenfan, sterkte met verlies van Kenzo
melissac schreef:Wij houden ons ook niet echt aan die regeltjes, Bentley wordt langzaam aan gewoon te zwaar om lange stukken op te tillen en hij wilt 9 v/d 10 keer niet opgetild worden want dan probeert hij er gewoon uit te springen.
dierenfan schreef:melissac schreef:Wij houden ons ook niet echt aan die regeltjes, Bentley wordt langzaam aan gewoon te zwaar om lange stukken op te tillen en hij wilt 9 v/d 10 keer niet opgetild worden want dan probeert hij er gewoon uit te springen.
Idd en hier 1x gehad dat ik even afgeleid was terwijl ik hem tilde en toen vloog hij zo uit mijn armen. Tillen lukt nu sowieso niet meer voor stukken. Hij zit met bijna 4 maanden al rond de 20 kg
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
melissac schreef:Ah wat lief!![]()
Ja hier ook vanmorgen, Bentley wou uit de auto en ik wou hem optillen maar meneer wou er zelf uitspringen. We hebben eerst 10 minuten ruzie lopen maken en uiteindelijk mocht ik hem dan wel optillen.
Hij is overigens vandaag nog gewogen bij de dierenarts en woog daar 8.8 kilo dus 2.2 kilo meer dan met 9 weken.
Wel een jammer dingetje, meneer die rijd overal op en tegenaan dus overlegd met de dierenarts dat hij als het zo door gaat met 7/8 maanden gecastreerd moet worden.
Hij heeft sinds een paar weken ook een teddy beer die groter is dan hij is.
[ Afbeelding ]
Neonlight schreef:Voor slopen zeg ik toch ook de bench. Snap niet waarom een gewone bench geen succes is. Misschien dat het nu wat lastig wordt omdat ie het niet meer gewend is.
Kiko ligt 's nachts nog altijd in de bench, en als wij weg zijn ook. Heeft ze geen problemen mee, hebben er altijd veel aan gedaan dat ze het een prima plek vindt.
Qua wandelen hebben we ons een beetje aan de regels gehouden. Was meestal ook langer dan mocht, maar wel iedere week weer een beetje meer. Maar als ik haar ook af en toe thuis bezig zag, dat was veel belastender dan wandelen.