Groene ding moet vervangen worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Iris, dus omdat vrienden een nestje willen fok je met je konijnen? .. Ik zou ze doorsturen naar de opvangen, die zitten al overvol! Ik snap dit echt niet maargoed.. Hoop dat de baby's goed terecht komen!
Misschien wel een goeie om met ze te gaan trainen ofzo .. Ze zijn echt obese nu
_Tarzan schreef:Iris, dus omdat vrienden een nestje willen fok je met je konijnen? .. Ik zou ze doorsturen naar de opvangen, die zitten al overvol! Ik snap dit echt niet maargoed.. Hoop dat de baby's goed terecht komen!
Misschien wel een goeie om met ze te gaan trainen ofzo .. Ze zijn echt obese nu
EskeGirl schreef:Die is zeker mooi! M'n ouders willen alleen (heel begrijpelijk) niet zo'n bouwwerk in de tuin direct naast de huiskamer
http://m.zooplus.nl/shop/knaagdieren_kl ... kig/284844
Denk dat het deze wordt! M'n vader is wel een beetje handig... maar heeft er absoluut geen zin in om het zelf te maken
xManon_ schreef:Hallo allemaal,
Ik ben aan het overwegen om een konijn aan te schaffen. Als kind hebben we vroeger wel konijnen gehad maar dit zou mijn eerste echte eigen konijn worden. Ik wil mezelf eerst goed inlezen dus heb al her en der gegoogled maar ben benieuwd welke informatie jullie aanraden. Daarnaast zoek ik een lief konijnenras met rechtopstaande oren van normaal formaat (zo ongeveer Hollander maar dan een andere kleurstelling).
Alvast bedankt!