Ging t goed in de trein? Hier weer lekker getraint , alles ging wel goed behalve t loslopen pfff. Door alle prikkels word kenny erg druk en afgeleid, hij ging los en ging keihard rondjes over t veld heen rennen.
Dus nu maar weer oefenrn aan de longeerlijn
Waarschijnlijk komt er over een tijdje een workshop in rotterdam dan wel van iets waar ik nog nooit van gehoord nadac hoopers ofzo, ziet er leuk uit
Ik meld me hier ook graag! Doe nu ik geloof 4 week puppycurcus met mijn labrador pup Levi! Levi is morgen precies 13 week oud. Ik train elke zaterdag middag bij een club en we vinden het super leuk! Vrijdag avond gaan we met de club naar een honden zwembad in de buurt en daar heb ik Levi ook voor op gegeven. We trainen nu vooral het volgen en dat een hond zijn aandacht bij jou laat, vanmiddag moesten er mensen om me heen gaan staan klappen in een cirkel en Levi moest zijn aandacht bij mij laten, en hij deed het super. Ben heel trots. Afgelopen dinsdag naar het strand geweest met hem en hij heeft de hele tijd los gelopen terwijl er ook andere mensen en honden waren, hij deed het zo goed.
Genoeg gepraat over de training, hier een foto:
Silence
@karin leuk die workshops.wou dat er zoiets bij ons in de buurt was.
@Silence geweldig zeg 1ste x in de trein en zo braaf.
Die fb groep zit ik ook bij. alleen voor mij ook veel te ver weg helaas.
Hier gaat het allemaal lekker zijn gangetje. 1 x in de week cursus gg. nog 1 week training en 1 week examen en dan behendigheid beginnen:) Rustig aan hoor ik vind het aan de vroege kant maar anders valt er een heel groot gat en moeten we nog lang wachten voordat het weer een nieuwe begint. Maak mijn hond niet blij met nog een gg cursus. Thuis gaat het lekker met oefenen dat hij niet naar andere honden toegaat. Krijgen steeds meer complimenten dat hij zo goed luistert. En dat met 1 jaar en 1 maand oud. Verder gaat speeltjes afgeven veeel beter zelfs de bal begint die soms uitstekend af te geven.
Ja he! Ze ging zo lekker vandaag! Als we maar contact hebben En ik kreeg haar weg voor de tunnel. Een maand geleden echt niet, dan vloog ze er gewoon in