Iemand??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Toen mijn slang niet at hebben we het elkekeer geprobeert. Ook wat kleinere maten om mee te beginnen.
Bied je levend of dood aan? Wij dood en dan hielp het ook om het kopje iets in te snijden om de geur beter eruit te laten komen. Goed opwarmen zodat de temperatuur van de prooi goed is.
Tessa_93 schreef:Iemand dé tip?? Mijn tijgerpython eet hier alleen kuikens.. bij de vorige eigenaar at ze ratjes levend en dood (zei hij) maar hier krijg ik het niet voor elkaar om er een rat in te stoppen. Ik probeer het elke week en ze heeft nu al een maand niet gegeten. (Kuikens pakt ze zo maar wil dr gewoon op ratten hebben )
Iemand??
cherell0 schreef:Weer even een teken van leven , ik lees wel gewoon mee hoor![]()
Bullebeest
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Eoweyn_x schreef:R vd Vliet heeft kortstaartopossums, ja, maar koop daar alsjeblieft niets...
dynamiek schreef:Of je kan de kop van de dode rat een beetje pletten dat er vocht uit de neus van de rat komt, en anders zorgen dat je de kop van de rat open kan maken tot de hersenen, vaak als ze hersengeur ruiken willen ze wel eten.
Polivy schreef:dynamiek schreef:Of je kan de kop van de dode rat een beetje pletten dat er vocht uit de neus van de rat komt, en anders zorgen dat je de kop van de rat open kan maken tot de hersenen, vaak als ze hersengeur ruiken willen ze wel eten.
Ik ben zo blij dat ik geen slang ofzo heb...Brrrr...
Ik vind moriowormen al vies.