Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar als die wakker is kan je die nauwelijks bijhouden!
Zoefje, het oude dametje was ook altijd heel enthousiast in het rad, vandaar dat ze Zoefje heet. Inmiddels is ze dus al wat ouder en sinds vorige week merk ik ook wat lichamelijke klachten bij dr. Zij is altijd mijn favoriete gerbil geweest. Ze is mijn eerste gerbil, het vrouwtje waar ik haar samen mee kocht is 'ingewisseld' voor een andere omdat ze na een tijdje maar bleven vechten. De gerbil waar ze toen mee kwam te zitten is in de zomer overleden en toen kwamen Luna en Nala erbij. Ze heeft dus al een aantal vriendinnen gehad, maar Zoef is altijd al bij mij geweest. 

. Yoeka komt elke keer als eerste die snapt ondertussen dat er wat te halen valt en Zippo vind het wat spannender maar die liep vanochtend meerdere keren helemaal over mijn hand heen
.
Klokjes schreef:Bedankt voor jullie antwoorden over het voeren. Misschien gaan ze meer eten als ze wat groter zijn of het gangenstelsel geperfectioneerd is. Zippo is nu een gang langs het glas aan het graven, super leuk om te zien. Ik wil eigenlijk naar mijn paard, maar ik merk dat ik uitstelgedrag vertoon om de gerbils in de gaten te kunnen houden, ze zijn zo leuk in de weer