Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

japielover schreef:dames zijn jullie bekend met een ratten opvang in doetinchem en omgeving?
ik heb helaas nog geen nieuwe eigennaar en ze moeten zo langzamerhand egt weg..
omdat ik er behoorlijk veel moeite mee heb was ik benieuwd naar eventuele ervaringen
Anders Parzival (Jolanda) in Duiven, die ken ik wel en daar zullen ze ook goed terecht komen. 
(alleen zit ik zelf niet in de buurt van Doetinchem
)
Voor de opvangertjes heb ik een Jenny KD en ook daarbij heb ik geen rommel naast de kooi... welke kooi heb je nu?
Ronnie25 schreef:Kaus: Is dat niet gewoon een soort vorm van zekeren? Eentje van mij doet dat ook wel eens, en af en toe een beetje heen en weer met dr koppie. En ineens begint ze dan weer te lopen
Ga ze waarschijnlijk in mijn ziekenboeg vervoeren (Denk 3 ratten) en dan 2 in de vervoersbox die ik heb. Ze zitten er overigens minstens 1,5 uur in aan reizen en dan nog de tijd dat kooi uit elkaar wordt gehaald en dan nog kooi daar in elkaar zetten en inrichten. Ik ga denk ook maar kijken om iets met een waterfles te regelen voor ze 
En dan ineens springt ze op en gaat als een malle rondjes rennen door het hok en rondspringen. Maar dat is gewoon een maf beest
Kruipt in de vuilniszak en de zak met bodembedekking als ik met de kooi bezig ben en gaat altijd precies zitten waar ik het vlas heen gooi waardoor ze onder zit en zich de hele tijd gaat uitschudden.
alles is interessanter op dit moment. Bellenblaas en ratten
ga hem nu oploaden 
. Hij heeft ook een donkere streep over zn rug.
zou ze toch zo ophalen. Wat een droppies. Maar heb mezelf beloofd dat er pas wat bijkomt als er eentje dood is. Dus dat kan nog wel een tijdje duren