Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wescha schreef:Heerlijke foto’s weer.
Roxy wil helaas nog niet zo goed meelopen. Dus loop meerdere keren een korter stukje.
Als ik thuis ben gaat het met de zindelijkheid goed. Als ik zelf niet thuis ben doet ze het nog in huis.
In de nacht is ze de laatste nachten rond 5 uur wakker. Dan begint ze te piepen. Maar voordat ik beneden ben heeft ze alles al in de bench gedaan, en wil ze dus buiten niet lopen.
Hebben jullie nog tips? Vind het absoluut niet erg om er s nachts uit te gaan maar wel als ze niet wil lopen en daarna weer gaat slapen in de woonkamer . Als ik haar terug doe in de bench blijft ze piepen
cinniz123 schreef:Wat is appa al groot!
Mooie tuigen!
Zijn ze op maat gemaakt?
Kiimm_ schreef:Cody net bij de dierenarts geweest. Zodra we daar binnen komen wordt die enthousiast begroet door al het personeel, zo bekend is die inmiddels
Hij had inderdaad weer een ontsteking in beide oren. De jeuk en korsten op zijn staart zijn van verstopte staartklieren. Zijn anaalklieren zaten ook verstopt dus die zijn ook geleegd.
kiwiwitje schreef:Anaalklieren worden gewoon geleegd door de ontlasting. Als dit niet gebeurd raken ze verstopt. Dat is vaak omdat de voeding niet passend is.
Die oorontstekingen zijn echt een van de hot items voor allergieen. Maar die anaalklieren ook.
T is goed dat ie nu op een goed gewicht is. En ik weet dat jullie daar best mee gerommeld hebben voordat t lukte.
Maar ik zou echt een test doen. Via maasduyn is dat geloof ik 80,-
En als daar duidelijkheid uit komt ben je waarschijnlijk van al t gezeik af. Hier ook echte varkens, maar regelmatig moeten schoonmaken etc zou niet nodig moeten zijn. En als er dan nog ontstekingen komen, Dan zit er gewoon ergens iets niet goed.