Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:Romeo en Juul doen het goed… kuurtje duplocilline is klaar… het is nu al de hele ochtend stil… Fingers crossed! (Ze wonen binnen, in de woonkamer)
jeetje77 schreef:Rosie niest nog steeds af en toe. Soms meer soms minder. Blijft wat wisselen. Ben met dit weer ook heel blij dat ze binnen zitten. Ga zo maar weer eens lading groente en kruiden bij de Lidl halen voor ze.
_Tarzan schreef:Gelukkig zijn de snotterige konijnen redelijk stabiel allemaal, hopelijk blijft dat ook zo!
Hier gaat m'n 4-koppige groep echt super, geweldig en bizar tegelijk hoe ontzettend goed het klikt!
Snippergroen schreef:Treffen jullie nog maatregelen voor jullie buitenkonijnen met de storm op komst? Ze kunnen bij mij in hun 2 nachthokken uit de wind zitten en plexiglas houdt al aardig wat tegen, zou sneu zijn als ze zowat wegwaaien morgen..
NAIWHL schreef:Hier is het snotteren stabiel zoals het altijd is. En ricciardo is weer helemaal fris en fruitig gelukkig.
En wat fijn om te horen Tarzan. Leuk altijd als het zo goed klikt.
Hier heb ik geen maatregelen voor de konijnen. Ze kunnen zelf uit de wind gaan liggen in het hok. Heb wel gegrapt dat ik bij de reuzen de oren aan hun lijf moet binden. Anders waaien ze nog weg
Snippergroen schreef:Treffen jullie nog maatregelen voor jullie buitenkonijnen met de storm op komst? Ze kunnen bij mij in hun 2 nachthokken uit de wind zitten en plexiglas houdt al aardig wat tegen, zou sneu zijn als ze zowat wegwaaien morgen..
Banjer schreef:MoppieFilou schreef:ehm… vanaf dat ik ze heb… eind november…Super!Hoe lang heb je moeten behandelen?
Lieffiefi schreef:Ja was echt tranen met tuiten.
Mijn lieve schat. Had dit echt nooit verwacht.. dierenarts stond ook in shock. Ergens is er iets helemaal verkeerd gegaan..
We willen een hond.
Maar dat willen we pas als de konijnen een fantastisch leven hebben gehad.
Dus als we nu een uk van 2 nemen komen we in z'n cirkel terecht waarin je konijnen moet blijven nemen, of ze alleen zetten.. en dat willen we niet. Daarom liever van zijn leeftijd