Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vooral ook praktisch, dan zie ik ze nog een keer uit werktijd

deed zo goed om ze weer even te zien en te aaien 
gaby12 schreef:Gefeliciteerd Tarzan en hou je een beetje koest na een keizersnede mensen verkijken zich er snel op maar het is een grote buikoperatie, zeker tot een week of 6 niet rekken strekken of tillen

na 3 weken weer alles doen zeker
, ik hoor vast tot dezelfde groep
helaas heb ik op dit moment geen auto, had m'n oude net verkocht en een nieuwe gekocht, die werd klaargemaakt dus stond nog bij de garage en nu is m'n vriend zo flauw dat de auto bij de garage blijft staan zolang ik niet mag autorijden (hij kent mij waarschijnlijk te goed
)
(maar eigenlijk superlief dat hij zich zo'n zorgen maakt! En ergens heeft hij natuurlijk ook gewoon helemaal gelijk maar dat is natuurlijk lastig toegeven
)

Ik heb je konijnen gemist 

, ben benieuwd wat ze wegen soms
. Optillen gaat niet en mijn keukenweegschaal gaat tot 5 kilo ik gok dat Tarzan alleen al meer weegt
er zijn zoveel lagen gehecht en dat heeft tijd nodig (zeker 6 weken) anders scheur je de boel straks kapot en heb je nog veel langer herstel nodig
en hou ook niet van stil zitten en niets doen. 

heerlijk even naar buiten!! En verder ga ik proberen alles langzaam op te bouwen
.. Tussendoor liggen ze dan wel weer te relaxen en elkaar te wassen, eten ze samen dus ik laat ze wel gewoon lekker samen.