Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Jup. Koop ik altijd op show bij die Nederlanders met die gigantische stand. Hun logo is rood met witte letters
fannetje schreef:Diergigant bedoel je denk ik? Die hebben ook een webshop.
Ik ga daar straks ook wel weer bestellen, als de hoeveelheden groter worden. Er gaat tot nu toe 1 konijnenoor per dag door heen. Pens-strips snapt ze niet zo goed. Gewone koekjes vindt ze heerlijk! En als ze iets krijgt, krijgt ze dat in haar mand en dat weet ze al heel goed. Zo mooi om te zien.
Vandaag ook voor het eerst alleen thuis gelaten (tja je moet een keer boodschappen doen), dus een oortje gegeven en weggegaan. Ik geloof niet dat ze me heeft zien vertrekken en was ook stil toen ik thuis kwam.Dus heel tevreden.
En vanmorgen bij mijn moeder geweest en kennis gemaakt met haar hondje Wiefke. Nou die 2 vinden elkaar dus erg leuk, al gaat het spelen vanuit Wiefke haar kant nog een beetje hard, dus die moeten we een beetje remmen.
Oh, ja. Voordeel van die vetbedden is dat ze aan de bovenkant zacht zijn, maar het zit vast geweven in een onderlaag, die vrij stevig is. Mijn oude heb ik vorig jaar aan het asiel gegeven. Ik heb nu via Wish iets soortgelijks besteld, voor 3 euro + 2 euro verzenden, eens kijken wat dat is. En anders bestel ik t.z.t. wel een nieuw vetbed. Voor nu molt ze nog niets en ligt ze het liefst op mijn vloerkleed.