Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loempia93 schreef:Mooie Nano's Aidenn! Vindt het alleen jammer dat je de techniek zo goed ziet in die kleine bakjes. Heb je die thermometer bewust vooraan geplakt?
Iemand vroeg een aantal post beneden voor een foto van mijn salamander. Schrik niet, hij is erg mager. Vindt het lastig om hem te voeren want hij laat nu veel liggen. Geef hem diepvries rode mugge larven die ik laat ontdooien in water en dan giet ik een deel in zijn bak. Ook heb ik van Tetra rode muggenlarven in een soort van gelei... heb het idee dat hij daar beter van eet. Weet nog altijd niet wat voor beestje het is, heb mij aangemeld voor het salamanderforum maar wat een gedoe zeg met die foto's. Vindt het juist fijn dat ik ze nu meteen vanaf de laptop/smartphone op Bokt kan zetten.
Dus mocht hier nog iemand zitten die me kan zeggen welke soort dit is![]()
[ [url=m/9r7gdD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bWYRgd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de bak die ik voor hem heb gemaakt, daar zit nu trouwens een filter in
[ [url=m/zUau0D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien ook een idee om fruitvliegjes te geven?
Gewone tuinaarde moet goed zijn, zolang er maar geen kattenpoep in de buurt zit. Ik weet niet hoe het zit met salamanders en Toxoplasmose maar ook voor jezelf is dit beter van niet
Ik denk niet dat het het water nadelig zal beïnvloeden.
Mijn garnalen gaan ook vrij snel op mijn hand zitten, kriebelt grappig

tussen de uitstekende wortelen en onder de bladeren. En het gras is ook erg populair. Vind ik persoonlijk het leukste want ze kunnen er prima in schuilen, alleen kan ik ze wel gewoon zien.
morgen na school maar even iets van mos halen ofzo en even mn kleine bakje neerzetten waar ik ze dan in kan doen. Er is in elk geval al interesse in de sunrise dus zodra ik een geschikt bakje heb ga ik toch wat kleintjes uitvangen. Heb geboden op een leuk nano aquariumpje van +-25 liter. Niet veel bijzonders maar leuk voor scapen en opvangen van de baby's tot ze niet meer als voer dienen en de grote bak in kunnen of naar eventueel een nieuw huisje.
), verlengsnoeren om alles aan te kunnen sluiten en mijn ouders hebben er geen last van.
Welkom alle nieuwe mensen !!