DubbelDun schreef:Ik vond dat katoenspul wel heel prettig. Ging ook lang mee. Maar met mijn bak is het veel te duur om alle lagen mee te doen. Ben ik per keer 30 euro kwijt

Dan snap ik dat je daar niet voor kiest idd
Ik heb nu dat hennepvezel erin gedaan, vind het al een stuk fijner dan zaagsel, dus dat is een blijvertje! Volgende keer schoonmaken ga ik katoen proberen 
Tazzey schreef:Sperzi, bij Willemse kom ik ook altijd. Fijne zaak en praktisch om de hoek. In de winkel hebben ze niet heel veel inderdaad. In het magazijn hebben ze meer bedding en hooi soorten. Ben je daar ook geweest?
Nee, wist niet dat ze nog meer in het magazijn hebben liggen. Niet erg handig, want dan moet je maar net weten dat ze nog meer hebben liggen
ernaar vragen vind ik dan ook weer zo... als het er niet ligt hebben ze het niet, toch?
Maar goed om te weten dat ze meer hebben dan wat er in het schap ligt!
Wat leuk die foto's van cavia's in hun voedselparadijsje 
Ik kwam vandaag plots tot het besef dat mijn 2 cavia's eigenlijk niet zo lief tegen elkaar zijn
Vooral Dina stoot Tommy eigenlijk alleen maar af. Neus tegen neus = beide koppies omhoog gooien en moeilijk piepen, en als Tommy in de buurt van haar kont komt begint ze meteen te sproeien. Ze liggen ook nóóit samen ofzo. Lopen wel lief achter elkaar aan als ze door de kamer los lopen, en ze gaan echt zoeken naar elkaar als ik er één uit het hok haal. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Wat denken jullie? Is dat normaal, of horen cavia's elkaar leuker/liever te vinden dan dit en meer samen te doen?