Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlou_ schreef:Ohjeeeeeeee vandaag stond een goede vriend van ons voor de deur met kippies!!
De ren is nog niet helemaal klaar en ik wil hem aan de bovenkant nog afsluiten omdat er veel katten in de buurt zijn.
Heb ze nu in het hok zitten en de ingang dicht gedaan. Morgen ochtend mogen ze er weer uit en dan ga ik de boel dicht maken aan de boven kant.
Ze zijn gewiekt maar net begon er een te vliegen en ze kwam een heel eind!
Ik heb een foto maar ik kijk een beetje geknepen want was helemaal overdonderd whaha!
Meet chickie 1, 2 en 3!
[ [url=m/Lne19S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amaris schreef:Binkie en Bibi zijn naar hun nieuwe huis.... en wat voor huis! Ik wilde er zelf nog niet meer weg haha! Ze hebben een heel groot stuk weiland met daarop een overkapping en een slaap/leg hok. Er liepen twee HUGE hanen (een brahma en nog iets anders), een grote hen en een gans rond. We hebben Biebs en Binks maar gewoon onder het afdak uit hun vervoerskooi gelaten, en dat ging gelijk goed! Rondlopen, scharrelen, eten.
De hanen kwamen eens kijken maar vonden het best spannend en de gans had duidelijk iets vanwtf loopt er NU weer in mijn crib. Die bleef maar gakken en en kijken. Die vrouw had voor alle dieren een naam, en ze sprak met zoveel liefde erover. Zo was de gans net aan het leggen en de gans was zo 'trots op haar eitjes, he vrouwke?', de hen bleef wat kakelen en toen ze die riep kwam die ook gelijk aangelopen.
vuurneon schreef:Frambozen, al gaan ze wel aan de haal met de vruchten(maar niet met het blad) hortensia's inderdaad, doen het goed en blijven ze vanaf. Mijn aardbeien plant sneuvelt nu al, vreten ze het blad van op. Lavendel doet het ook goed
Amaris schreef:Omg ik ben bezig met bokkers te overtuigen dat bloedluis een mijt is... Maar dat kan niet "want mijten kun je alleen onder een microscoop zien" *zucht*