Ik heb ooit dagen met een chinese naakthond rond gesjouwd. En die vond ik geweldig. Maar toch komt er hier ook nooit zo een hoor. Dus ik snap je haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Ik vind dat huidje zo grappig
Ik heb ooit dagen met een chinese naakthond rond gesjouwd. En die vond ik geweldig. Maar toch komt er hier ook nooit zo een hoor. Dus ik snap je haha
Kaus schreef:Zijn dat bruine of zwarte beren?
Hoe reageren de Canadezen op de naam van Beer?
KimD schreef:Oshaa, moet je Beer ook een bel of iets dergelijks omhangen of juist niet? Ik denk overigens niet dat hij veel 'te mekken' heeft, het is voor hem natuurlijk ook een hele omslag in leven en structuur. Als je al zou willen afwisselen tot jullie meer mobiel zijn zou je misschien eens een stukje kunnen hardlopen ofzo?
Wescha schreef:Heerlijke foto’s weer.
Roxy wil helaas nog niet zo goed meelopen. Dus loop meerdere keren een korter stukje.
Als ik thuis ben gaat het met de zindelijkheid goed. Als ik zelf niet thuis ben doet ze het nog in huis.
In de nacht is ze de laatste nachten rond 5 uur wakker. Dan begint ze te piepen. Maar voordat ik beneden ben heeft ze alles al in de bench gedaan, en wil ze dus buiten niet lopen.
Hebben jullie nog tips? Vind het absoluut niet erg om er s nachts uit te gaan maar wel als ze niet wil lopen en daarna weer gaat slapen in de woonkamer . Als ik haar terug doe in de bench blijft ze piepen