Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Volgens mij is ze zo groot als de kop van onze Tammie.
jeetje77 schreef:Oh wat een mini is dat. Wel lief koppie.
Hier begint Jerry met verharen. Dat vindt ml dus echt niet leuk (iets met een allergie). Maar ja dat heeft hij dus nu echt ff pech mee. Jerry ook maar gewogen, die hoeft niet nog meer aan te komen. Kleine dikzak wordt het met zijn 1,45kg. Dat is wel echt lastig met 2 nijntjes waarvan er 1 moet aankomen.
MoppieFilou schreef:Ben net zelf thuis en ze kwam heel enthousiast tegen de tralies aan staan voor brokjes!Ik ben nog voorzichtig in mijn uitspraken maar ze lijkt zich dus toch ietsje beter te voelen! Ik hoop zo dat ze het goed blijft doen. Het is wel echt die levenslust die maakt dat ik haar graag nog een kans wil geven.
jeetje77 schreef:Jerry ook maar gewogen, die hoeft niet nog meer aan te komen. Kleine dikzak wordt het met zijn 1,45kg. Dat is wel echt lastig met 2 nijntjes waarvan er 1 moet aankomen.
jeetje77 schreef:Dat laatste doe ik dus ook al vaak. Rosie krijgt dan ook wat extra havermout bijvoorbeeld. Vindt ze super lekker.
En konijnen van 5 kg, oeps.
jeetje77 schreef:Hoe is het nu met alle snotterige konijnen en het aanslaan van medicatie?
_San87_ schreef:Dit kloteweer helpt ook niet. Jezus, wat een bagger.