. Maar van jouw man pikt hij geen woorden op?Zo leuk ook om te horen dat alle papegaaien Kiekeboe kennen, en kusjes geven. Dat zijn blijkbaar wel de dingen die bijna iedereen doet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar van jouw man pikt hij geen woorden op?

Hij vindt dat spelletje ook heel leuk. 
En ook nog eens net zolang tot zijn bak leeg is en alles naast de kooi ligt 

en ik zou hem ook veel te veel missen denk ik.

).

En hoe hij het zegt klinkt echt grappig 

En de deurbel!
Cayenne schreef:Ik zeg het vooral omdat hij het dan meestal herhaaltEn hoe hij het zegt klinkt echt grappig
Hoewel hij mij na doet, dus eigenlijk zeg ik het ook grappig?!
Ja, de telefoon doet ie ook naEn de deurbel!
En een laserpistool, geen idee hoe ie daar aan komt, maar dan is het "Pieuw, pieuw, pieuw"
culaccino schreef:Cayenne schreef:Ik zeg het vooral omdat hij het dan meestal herhaaltEn hoe hij het zegt klinkt echt grappig
Hoewel hij mij na doet, dus eigenlijk zeg ik het ook grappig?!
Ja, de telefoon doet ie ook naEn de deurbel!
En een laserpistool, geen idee hoe ie daar aan komt, maar dan is het "Pieuw, pieuw, pieuw"
Haha ja, hij zal slim genoeg zijn om te snappen dat je op dat moment geen commando geeft. En ja, ik vond vooral zijn dramatische "baasje!" superschattig. Handig van die deurbel en telefoon!
na 20 sec weer "ping"
maar die pizza is nog gewoon bezig.....
geniaal is dat. Weet die precies.
Ikke, hij maakt idd wel een geluid dat verdacht veel op ons Nespresso apparaat lijkt 
Hij is op zich ook nog best jong en onervaren qua praten en moet nog echt beter leren om goed te articuleren.
's ochtends vroeg is Pino vaak ook heel zachtjes bezig, hoor je ineens; hatsoe tsjoe!.. Echt schattig