Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suze_ schreef:Hier Darf vlees maar op vakanties farmfood brokken en ben het eens met iemand die eerder zei dat ze er van poepen als een paard ':)
Nysse heeft met vlees 1x per dag een keurig drolletje. met die brokken echt zo 4 grote superdrollen op een dag
Ze heeft van heel veel dingen snel diarree en dit zijn de 2 voeren die goed gaan. Qua extras beloon ik met gedroogde runderhartstukjes en knagen is bullenpees of simpel hoefje. Al het andere wat ik wel eens wilde uitproberen gaf diarree dus ik verander niks meer aan het winnende team... als ze diarree heeft dan weet ik dat ze gewoon buiten in t bos wat heeft opgegeten
Billy1970 schreef:Hier gaat het qua voer nu goed op Belcando ocean waar geen andere dierlijke eiwitten in zitten zoals kip of rund. Marley eet een stuk beter en heeft nauwelijks meer dunne poep wat hij eerst toch op en af wel regelmatig had. Ik ben nu aan de tweede zak begonnen en heb een tijdje gemengd dus goede hoop dat we nu het juiste voer hebben. Marley was een slechte eter en nog schrokt hij niet in een keer zijn bak leeg. Maar ik krijg er nu wel dagelijks de juiste hoeveelheid in. En het is een mooi grote brok wat ik zelf fijner vind als van die kleine korreltjes. Voor hem had ik ook al Dog lovers standaard en de vis variant geprobeerd maar op beiden minder goede ontlasting. Bij zijn fokker kreeg hij Belcando puppy brok en omdat we een lichte intolerantie vermoeden wegens de ontlasting en wat roze huid tussen zijn tenen dus nu even een tijdje vis op het menu....Hij vindt het gelukkig lekker hoewel ik zelf de geur nogal vies vind, maar ja ik lust zelf dan ook echt geen vis
Billy1970 schreef:Ja pens is ook mijn lievelings geur niet maar gelukkig zit het tegenwoordig juist in een bevroren worst verpakking. Ik heb het ook wel eens in lappen voor de hond gehaald nou dan ga je pas echt bijna over je nek! Maar het schijnt goed te zijn voor de darmflora he, dus dan geven we het toch maar af en toe....
Nynkster schreef:Ik zie door de bomen het bos niet meer hoor...
Ik voer nu farmfood wat ik dacht dat dat wel goed bekend stond. Maar blijkt dus ook weer niet te deugen....
KVV hadden we van de fokker mee, naast dat ik de geur gewoon echt niet kan verdragen vind ik
Het ontzettend onhandig. Als hij een dagje mee gaat is het niet handig om dat mee te nemen. Wil wel graag geperste brok en dan in t weekend bijvoorbeeld KVV. Maar alleen KVV is gewoon niet haalbaar.
Dacht dat farmfood wel goed zou was, las er ook goede dingen over.
Kaus schreef:Ik denk niet dat je honden er moeite mee hebben met hun kaken KiwiDundy vond de ruggenraat wat lastig maar uiteindelijk issie wel opgegaan. Dexter probeer ik het niet mee. Die heeft nog moeite met ontdekken hoe je een kuiken kauwt.
Ik wilde zeker voor Dundy snackjes waar ze wat langer mee deden. Dan zijn die hele prooien ideaal. Even opbouwen zodat ze doorhebben dat ze echt moeten kauwen en moeten doorzetten en dan hebben ze het door. Voordeel, het stinkt niet
Wooof werd Dundy hier spontaan incontinent van. Echt súper raar. Toen we het niet meer gaven was het ook over.