Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spruit schreef:Kelly, Nee, helaas niet![]()
Ellepel, Je hebt gelijk in het feit dat het een bak is met weinig onderhoud. Maar ik zit er een beetje over in of de Vallisneria niet alles overneemt en ook de plant in het midden moet elke 2/3 weken geknipt en terug geplaatst worden. Voor de Kuhlii's is het het minst fijn, al wil ik ook iets meer stenen erin voor ze om tussen te verstoppen. De guppen lijken nooit ergens last van te hebben, zolang er maar eten is![]()
Marisje, omdat ik het liefst nog een achterwand van mos wil maken. Dan hoeft er van mij geen poster achter. En een achterwand in de tank geplakt kost naar mijn smaak in een 60x30 bakje teveel liters. Je hebt al niet veel en door een achterwand nog minder.
Aiden, lief dat je de man binnen hebt gelaten! Fijn dat je ook een belletje kreeg dat hij weer goed terecht isLeuke bakjes hoor! Van wat voor merk zijn ze? Ik vind de blanke kitlaag netjes staan. Mooi groen ingericht ook ^^
Mioux schreef:@aidenn ik vind je bakjes super ! en super gedaan, die man in de kou laten is niet slim zeker niet bij dementie. Als hij erg dementerend was weet hij helemaal niet waar hij heen moet of waar hij is, laat staat waar hij terug moet.
edit: als je nog een mooie betta man zoekt, en je hebt wat geduld, kan je pb doen
Kozbi schreef:Proficiat Casarell!
Wat goed dat je die man hebt geholpen Aiden.. Zeer verdrietig dat die mensen niks meer weten etc..
Ik heb een enorme kater van gister
Oeps..
Wou vandaag dus eigenlijk mijn aquarium weer opstarten maar ik heb t daar nu echt niet naar staan. Misschien vanavond.
Net even naar de grote gekeken en het verbaasd me echt hoe goed mijn planten het doen! De varens zijn al helemaal vast gegroeid. En op bijna elk blad zijn zijn nieuwe blaadjes met wortels te zien! Ook gaat mijn 2de anubais bloeien
[ [url=m/5fWItp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ho832o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F51NIJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3U6wve.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VV8Uwn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er drijven 2 stukken hout in die er niet in horen maar ik vind hem echt mooi aan het worden.
Weet iemand trouwens hoe ik dan die varens moet stekken?
Mioux schreef:@aidenn momenteel alles weggedaan van kweek deels thailand. Als ze binnenkomen gaat er gekweekt worden en enkele mogen na kweek weg, vandaar dat ik zeg als je geduld hebtDie komen dan te koop te staan en ook enkele jongen. En anders ken ik een adres waar je kan bestellen ,waar ik dus ook besteld heb vanuit engeland. Alleen dan moet je geduld hebben, begreep dat het februari werd.
Koi heb ik totaal geen interesse inheb ik al eens gehad, is hier beetje ingedumpt kwa liefhebbers dus zelfs kennis van mij kweekte koi en raakte niks kwijt...