Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Froukje schreef:Hahaha, dat wordt zo'n kat die je tegen zichzelf moet beschermenTerwijl je toch zou verwachten dat ze het ook wel warm moet hebben met die pak haar..
Hoop het voor je dat er wat uit komt, dit is ook niks. Al is ze er zelf niet echt heul ziek van als ik dat zo lees
LizMD schreef:[ [url=m/3xM7Xv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Probleem opgelostIk ga even je link bekijken Amable.
Ruby1995 schreef:Hier onweerde het ook heel erg. Maar onweer doet Sammie niks, hij zat voor de deur naar te miauwen dattie naar buiten wilde.
winnie03 schreef:Och wat een leuke rooitjes![]()
Weten jullie nog dat ik jullie vertelde dat wij onze kitten vorige week op zouden halen en dat hij een uur voor het ophalen gevallen was en de knie gekneusd had?
We zijn nu inmiddels een week verder en de fokker stuurt me elke dag trouw video's en foto. Helemaal fantastisch. Inmiddels loopt hij er weer enigszins op en speelt ook weer zodra hij de ruimte krijgt dus dat is allemaal prima. Hij blijft het pootje echter behoorlijk naar buiten plaatsen vanuit de knie. Hij zal dit wel doen om hem niet te hoeven buigen natuurlijk maar is dit iets waarvan je mag verwachten dat het binnen een week weer wegtrekt? De vorige kitten was ook al niet goed en onze kat daarvoor was een herplaatser en die bleek FelV te hebben en hebben we ook laten inslapen na een maand dus ik ben zo huiverig voor ellende nu
meisje_ schreef:Ohh spannend he tamara! Maar we gaan ze vast hier op bokt terug zien![]()
Haha gekke sammie!
Die twee rode katertjes hierboven zijn leuk! Goed dat je er eentje bij hebt genomen!
Marjan veel plezier morgen met ophalen!