Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Roosje01 schreef:Hoe gaat het met jullie obesitas gerbils?
Ipv onbeperkt geef ik ze nu al 2 weken een klein handje voer per dag. En hang het looprad er vaker in. Heb snowy nog niet gewogen maar naar mijn idee is hij wel iets minder dik nu. Sunny geef ik af en toe wat lekkers als zijn broer niet in de buurt is, gezien hij niet hoeft af te vallen.
Ook eten ze nu eindelijk uit mijn hand. Ik doe namelijk eerst het voer op mijn hand en als ze wat gepakt hebben dan doe ik het in het bakje. Ze blijven nu soms al even zitte. Aanraken gaat ook al een beetje als ze zitten te eten. Maar ze blijven helaas tog wat schuw en schrikkerig.
). Ezarja is er daarentegen direct bij
. Ik ga misschien toch een radje aanschaffen. Telpeva schreef:Hallo mede gerbil fans![]()
Kan iemand mij vertellen hoe ik het verschil kan zien tussen de kleuren nootmuskaat (bruine variant) en algarijn bij een pup? Als het een nootmuskaatje is, op welke leeftijd beginnen ze dan zoal met verkleuren? Hij is momenteel nog bruin (verdund, denk ik) heeft zwarte oogjes, ik zie geen duidelijk witte buik, donkere oortjes, volgens mij wel een lichte ondervacht, roze nageltjes. Kunnen jullie hieruit afleiden wat voor kleur hij heeft?
Telpeva schreef:Hallo mede gerbil fans![]()
Kan iemand mij vertellen hoe ik het verschil kan zien tussen de kleuren nootmuskaat (bruine variant) en algarijn bij een pup? Als het een nootmuskaatje is, op welke leeftijd beginnen ze dan zoal met verkleuren? Hij is momenteel nog bruin (verdund, denk ik) heeft zwarte oogjes, ik zie geen duidelijk witte buik, donkere oortjes, volgens mij wel een lichte ondervacht, roze nageltjes. Kunnen jullie hieruit afleiden wat voor kleur hij heeft?
Telpeva schreef:Telpeva schreef:Hallo mede gerbil fans![]()
Heb even wat foto's gemaakt van hem:
Http://migaria.com/temp/gerb1.jpeg
Http://migaria.com/temp/gerb2.jpeg
Http://migaria.com/temp/gerb3.jpeg