Ben al 2 uur bezig geweest met leeghalen en inrichten tot zo werd. Haggis en Nugget zijn al helemaal gewend aan hun penthouse en de andere drie moeten nog even wennen dat ze niet meer helemaal naar boven kunnen klimmen. Ga even vannacht kijken of alles goed blijft en morgen eventueel aanpassen en weer voller hangen. Hoop dat het voor Haggis en Nugget veel rust zal brengen
Dat piepen met wassen gebeurt hier ook vaak maar merk dat meestal degene die onderdanig is aan de ander vaak piept. Merk dat tussen de anderen ook vooral speelvechten is maar wat Sally bij Haggis en Nugget deed was gewoon echt knokken. Ik ben niet snel bezorgd maar ben wel opgelucht dat heb ingegrepen.
Harley eet meer, maar is veel slanker! Maar zij heeft volgens mij ook ADHD. Ze zit nooit een seconde stil. Chopper is meer van het chillen, dus die verbrandt een stuk minder 
Het zijn vrouwtjes, die hebben dat volgens mij minder snel en er passen volgens de claculator met gemak 8 dames in en ze hadden zelfs genoeg plekjes om zelf lekker te gaan liggen.

Wel eens een bakje water neergezet voor ze, maar ze hadden er toen geen interesse in