garnaaltjes die ik dan per ongeluk opzuig krijgen vast een mooi leven in het riool .
soryu,die hebben gewoon pech, heb er toch genoeg.
melyoramel wat gaaf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
ellepel schreef:snorkel
ik denk eigenlijk afgaande op de foto’s van je bodem dat de vis misschien een steentje in de bek heeft vastzitten.
ik weet namelijk dat sommige dwerg chicliden vaak een hap zand nemen en het voer wat ze eten willen er tussen uit filteren.
liefst moeten ze dus op zand of fijn afgerond grint zitten.
mijn apistogrammas doen het ook …nemen een hap zand en dat spugen ze dan weer uit.
kijk dus welke soort je daar hebt zitten en of je dan misschien de bodem moet veranderen?
simpie94 schreef:Wat stoer dat de eerste puber het huis gaat verlaten Marlies. Wel onwijs tof dat het gelukt is ze zo groot te krijgen.
Vanmorgen was hier een klein visje ziek.. dus die zwom wat ongecontroleerd. Door de stroming werd het erger en toen werd hij/zij opgegeten door een maanvis..
MarliesR schreef:Melyoramel, ah wat oliebol van de kuli’s zeg, zo sneu! Gelukkig dat je nu een deksel hebt.
Wel dan weer heel erg leuk dat je eitjes hebt van je pygmaeusjes! En die ZISS kweekbakjes zijn zo mooi! Hopelijk komen de eitjes goed uit! Zien ze er goed uit nog?
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! !