Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Nee dat trekt helemaal weg. Djessey had dat ook haha.
fannetje schreef:kiwiwitje schreef:Nee dat trekt helemaal weg. Djessey had dat ook haha.
Is het bij Djessey helemaal weg?
Roetsj heeft nogsteeds 5 witte haren op de plek van haar witte vlek op de borst en nog een wat grotere pluk op haar buik (die zag je als pup niet, met de blote puppy-buik). Dus helemaal weg kan, maar hoeft dus niet.
Muronia, dat was het eerste wat in me op kwam bij die naam(mede Grey's fan, zo leuk dat hij binnenkort weer begint).
Net mijn corona-proof wandeling gemaakt en niemand tegen gekomen, dus weer geslaagd (iom met GGD, wandel ik vroeg in de ochtend en laat in de avond, verder moet ze het met de tuin doen). Ben pas 3 dagen onderweg (donderdagochtend positief bevonden, nacht ervoor 1e klachten), maar nu al klaar met die CovidZal blij zijn als ik klachtenvrij ben en weer "normaal" mijn ding kan doen.
Muronia schreef:Ach fannetje, beterschap! Heb je veel klachten?
Ik zit een beetje te puzzelen met de brokjes die ik ons kleintje straks wil gaan geven. Ze krijgen nu bij de fokker puppybrokjes van Smolke. Is dat iets om te blijven geven of kan ik beter een ander merk kiezen? Voor mijn keuze ben ik wel een beetje aangewezen op welkoop/jumper omdat ik daar ook kom voor het voer van de paarden en er zitten hier in de buurt geen andere dierenspeciaalzaken. Er is keuze genoeg, maar wat is een fijne brok voor zo'n kleintje? Mijn oude hondje was een beetje een portret, die wou helemaal geen brokjes eten, alleen natvoer dus ik zit daar niet echt in.
fokfanaat schreef:[ [url=m/Jydz1z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S7wBhb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag het goede nieuws gekregen dat dit onze nieuwe pup wordt. De naam zijn we nog niet over uit, met 2 grote kinderen moeilijk consensus te bereiken.
Renske vers vlees en Purizon puppy all breed brokjes moeten we gaan voeren.