. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Rouwen doet gekke dingen met ze , de agressieve pitbull is weer de oude Tarzan van daarvoor !
.
, weet niet hoe ik het slechte nieuws brengen moet

)
gaby12 schreef:Bedankt Es_ther het is allemaal goed gegaan hij heeft 1 piepklein sneetje die binnenwaarts is gehecht,meneer heeft al witlof,peterselie en hooi gegeten en de eerste keutels liggen er ook al![]()
Dus over een aantal weken gaat de zoektocht voor een maatje beginnen nu al zin in.
Kunnen jullie een opvang in zuid holland aanraden? maar voor andere lieve pluizebolletjes sta ik ook open mits er gekoppeld kan worden daar.
gaby12 schreef:Bedankt Es_ther het is allemaal goed gegaan hij heeft 1 piepklein sneetje die binnenwaarts is gehecht,meneer heeft al witlof,peterselie en hooi gegeten en de eerste keutels liggen er ook al![]()
Dus over een aantal weken gaat de zoektocht voor een maatje beginnen nu al zin in.
Kunnen jullie een opvang in zuid holland aanraden? maar voor andere lieve pluizebolletjes sta ik ook open mits er gekoppeld kan worden daar.

want wil even zeker weten of ik hier goed aan doe.
voel mij een slechte eigenaar omdat ik een konijntje dat al 6 jaar lekker konijn mag zijn in mijn tuin naar een opvang breng waar hij in eerste instantie in een hokje komt.

. Lilly had weer gigantisch veel klitten (en Lou die constant in het haar op haar achterkant zit te wroeten helpt ook niet echt
), dus zijn we even naar de DA gereden om de grootste klitten te laten wegscheren. Nu heeft ze dus een redelijk haarloos achterwerk, en de puntjes van de rest van haar vacht zijn ook weggeschoren (omdat die toch niet echt helpen voor de isolatie) zodat het minder snel gaat klitten maar zodat ze wel nog haar dikke ondervacht behoudt. Ik heb al extra stro in verschillende dozen en huisjes gedaan, er hangen over zeilen rond de ren tegen de wind en de kou, en ze heeft Lou uiteraard. Maar toch ben ik bang dat ze het te koud zal krijgen..
Hebben jullie nog tips om haar warm te houden? Het is niet dat ze helemaal geen haar meer heeft maar toch...