Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Met eten moeten we wel opletten. Maar dat weten we en dat is prima te voorkomen.
Daarom is dit eigenlijk zo'n goede combi heb ik willen merken. Ze brengen elkaar in evenwicht zeg maar.
Leuk dat jullie DA foto's maakt en post op fb!

Volgende week vrijdag gaan we Mika ophalen. 
. Blijven de oren anders niet omhoog staan?
. De eerste week hielp Yaro mij echt met een stukje opvoeding, zo bijzonder. Als hij zag dat ik 10 keer Kani 'laag' deed, stapte de 11e keer Yaro even van de bank om Kani in hondentaal duidelijk te maken dat ie moest kappen. Inmiddels sleept die kleine terrorist mijn lieve Yaro'tje (hij is bijna 80cm) mee in alles.. Kani trekt aan het vloerkleed, broer Yaro moet ook mee doen. Kani knaagt op een knussen, broer Yaro moet ook mee doen. Dan zeg ik Yaro.... En dan kijkt ie me aan van; sorry mam I know. Inmiddels eten ze samen uit dezelfde bak als ik niet oplet en Kani drinkt altijd uit Yaro's bak of ze drinken samen en Kani likt de druppels op die uit Yaro bek vallen
.
Gilleeeeen als ze een snauw kregen. Nu zijn het dikke maatjes en slapen altijd samen, maar Ivy zorgt er echt wel voor dat ze toch net even wat extra aandacht krijgt;) Gelukkig boeit Lewis dat niks. En die 2 andere kleintjes zijn meer op zichzelf. 

)
We zijn dus echt ontzettend blij dat het zo goed begint te klikken tussen die 2. Daarstraks ook even geoefend op het commando 'af' bij Ginny en ze is er na 5 minuutjes al mee weg. Ophélia zat vlak naast mij en ik kon dus prima afwisselend een kunstje/oefening vragen en belonen met voer.