Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Is ze zwanger of schijnzwanger?
Hier hebben ze ook zelf de keuze waar ze zitten. Met regen is het vaak in hun gegraven hol of in het hok, maar verder eigenlijk altijd wel buiten. Zag net toen ik thuis kwam van het werk dat ze hun tunnel hadden meegegraven in hun hol en volgens mij ging het niet naar hun zin, want er is nog weinig tunnel over. Morgen maar even een nieuwe halen, want ze vinden die tunnel wel echt fantastisch.
Hier blijven ze ook gewoon hoe ze nu zitten met o&n en de guppen gaan ook pas na o&n weg. Inderdaad zodat ze nog lekker vertrouwd zitten met al die rare en nieuwe geluiden.
Yv_ schreef:Okee. Ik heb geen idee, heb niet zo veel verstand van bevallingen.
Maar ik begrijp dat je al vaker bewust nestjes hebt gehad, dan weet je zelf denk ik wel ongeveer hoe dat met die tijdsduur zit? Bedoel het niet banketstaaf hoor, maar je zegt dat je vaker nestjes hebt gehad en jij kent je konijnen natuurlijk een stuk beter dan wij, dus wellicht dat ze een beetje hetzelfde patroon aan houdt?
Is die onderste foto papa of mama? Gaaf dier!
Eoweyn_x schreef:Vreselijk irritant, konijnen die al het hooi uit de ruiven trekken. Niet erg, wel erg dat ze het vervolgens onderpissen en keutelen.
Normaal krijgen ze nieuw, maar ik kon gisteren ook weer een lading weggooien. Ze doen het er nu maar mee.
_Tarzan schreef:Jeika, hoe is het met je konijntje?
Meisje, wat leuk! Ga je het nog overdekken met iets?
Ik kan niet wachten tot mijn nieuwe ren klaar is!!