Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MirK schreef:Bloom wat heb je een heerlijk puppenkind! Is het terecht dat Bloom haar zo op haar nummer zet, is het zo'n pittig dingetje?
Diandra Prim is echt een heerlijk ding (heb haar zondag op het strand ontmoet), en zo op jou gericht! En Elin blijft een heerlijke stuiterbal!
Zamora:qua fokkers kan ik je ook zeker Breezy-Thorn Valley aanraden. Ze heeft van de zomer een nestje van een hele mooie en lieve teef. Wij hebben uitstekende begeleiding gehad,elke week op visite en ook daarna nog veel contact en altijd beschikbaar voor vragen. En behalve de leukste hond van nederland kregen we ook een hele goody bag mee en een zeer uitgebreide map met allerlei info en test uitslagen. Kan me voorstellen dat je het thuis veel te stil vindt maar dat een nieuwe pup te snel voelt.... maar kijken en dromen kan altijd!
Zondag hebben we een strandwandeling gemaakt met het nest van Fellow en halfzus Elin was er ook. Zo leuk met een stuk of 20 aussies op het strand, en geen onvertogen grom gehoord!
Fellow is echt wel de zwaarste van het nest, even in de gaten houden.... hij blijft vreten.
Zal eens proberen een foto te uploaden.
assie schreef:Die in Groningen ken ik half. Ben hem wel eens tegengekomen tijdens het winkelen. Ik had onze Aussies bij me en onze reu vindt bijna iedereen leuk. Uit zijn hele houding bleek echter dat hij deze man maar niks vond. Dat liet hij ook netjes merken door achter mijn benen te zitten en te brommen. Dat negeerde die man echt totaal. Hij bleef maar proberen om de reu te benaderen terwijl er een hyperblije teef voor hem stond die wel aandacht wilde.
Vond ik nogal een gebrek aan kennis van hondentaal.
En later voelde ik mezelf een slecht baasje dat ik mijn hond niet beter beschermde. Maar ik was zo overdonderd dat ik dat pas later bedacht
XxDiandraxX schreef:En dan te bedenken dat mijn hond uit thornapple lijnen echt de grootste sul ever was..![]()
al zou ik geen thornapple hond meer willen maar dat is wat anders..
Mirjam, fellow is hollands welvaren..
Nicky91 schreef:XxDiandraxX schreef:En dan te bedenken dat mijn hond uit thornapple lijnen echt de grootste sul ever was..![]()
al zou ik geen thornapple hond meer willen maar dat is wat anders..
Mirjam, fellow is hollands welvaren..
Waarom zou je geen Thronapple meer willen? Dit zegt mijn teamgenoot ook hoor, dat ze geen thornapple meer wilt.
Cilla_Bo schreef:Hier juist een best wel makkelijke thornapple, kan druk zijn maar juist ook heel relaxtMss heeft ie het van de andere kant welke geen thornapple is volgens mij
Mossel schreef:assie schreef:Die in Groningen ken ik half. Ben hem wel eens tegengekomen tijdens het winkelen. Ik had onze Aussies bij me en onze reu vindt bijna iedereen leuk. Uit zijn hele houding bleek echter dat hij deze man maar niks vond. Dat liet hij ook netjes merken door achter mijn benen te zitten en te brommen. Dat negeerde die man echt totaal. Hij bleef maar proberen om de reu te benaderen terwijl er een hyperblije teef voor hem stond die wel aandacht wilde.
Vond ik nogal een gebrek aan kennis van hondentaal.
En later voelde ik mezelf een slecht baasje dat ik mijn hond niet beter beschermde. Maar ik was zo overdonderd dat ik dat pas later bedacht
Misschien kent hij niet zo best de hondentaal, geen idee verder, ik ben er 1x wezen kijken en daarna begon voor mij een hoop ellende en heeft hij me heel goed in geprobeerd te helpen, verder dus geen idee
@nicky91; tearaways? Nee
Nicky91 schreef:MirK schreef:Bloom wat heb je een heerlijk puppenkind! Is het terecht dat Bloom haar zo op haar nummer zet, is het zo'n pittig dingetje?
Diandra Prim is echt een heerlijk ding (heb haar zondag op het strand ontmoet), en zo op jou gericht! En Elin blijft een heerlijke stuiterbal!
Zamora:qua fokkers kan ik je ook zeker Breezy-Thorn Valley aanraden. Ze heeft van de zomer een nestje van een hele mooie en lieve teef. Wij hebben uitstekende begeleiding gehad,elke week op visite en ook daarna nog veel contact en altijd beschikbaar voor vragen. En behalve de leukste hond van nederland kregen we ook een hele goody bag mee en een zeer uitgebreide map met allerlei info en test uitslagen. Kan me voorstellen dat je het thuis veel te stil vindt maar dat een nieuwe pup te snel voelt.... maar kijken en dromen kan altijd!
Zondag hebben we een strandwandeling gemaakt met het nest van Fellow en halfzus Elin was er ook. Zo leuk met een stuk of 20 aussies op het strand, en geen onvertogen grom gehoord!
Fellow is echt wel de zwaarste van het nest, even in de gaten houden.... hij blijft vreten.
Zal eens proberen een foto te uploaden.
Zij fokken met thornapple lijnen, van horen zeggen zijn dat best pittige hondjes qua karakter naar andere honden en met trainen.
De werklijn aus van mijn team genootje is ook thornapple en behoorlijk pittig
EDIT: Merk je dit ook bij jouw hondje? of is het gewoon de combinatie die goed moet uitpakken?
mn vraag was weggevallen
MirK schreef:Mijn hond bevat geen thronapple bloed hoor,dus zeggen dat de fokker alleen die lijnen gebruikt is te kort door de bocht.
Ik heb een heel relaxte aussie haha. En de teef waar komend jaar mee gefokt wordt vraag ik me ook zeer af of daar thornapple in zit. De honden die ze heeft uit de Thornapple lijn zijn volgens mij ook echt wel verschillend van karakter en werklust. Zoals ik het heb ervaren hebben we bij het nest van Fellow ook allemaal een temperamentje gekregen wat ons past. Maar nogmaals , zit geen thornapple in.