Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kost vast tijd, maar ik ben er van overtuigd dat het daar goed mee komt
meisje_ schreef:Hoe gaat het nu met de warmte met jullie kittens?!
Dus heb haar eruit gegooit. Ze bleef krijsen. Uiteindelijk weer binnen gelaten toen ze stil was en ik moet zeggen dat ze eigenlijk niet heel vervelend meer is als ik haar buitensluit, alleen in de ochtend als ze merkt dat ik wakker aan het worden ben. Ginger krijst nog wel de boel bij elkaar als ik even buiten sta en de gangdeur dicht is en met iemand anders praat. Dan blijft ze naar de gangdeur krijsen
Maar daar moet ze zich maar over heen zetten. Ze kan verder super alleen thuis blijven 
Alleen put ze zichzelf er wel mee uit met deze temperatuur
ze wou zelf naar buiten 

Vind die van jou zo leuk Amable! Het tijgertje heeft een heel wijs koppie, hopelijk krijg je hem er door.
Terwijl je toch zou verwachten dat ze het ook wel warm moet hebben met die pak haar..

Op deze site http://www.kittenleeftijd.nl/inleiding/ heb je een mooie indeling per week met de ontwikkeling van het kitten, een aantal heldere punten waaraan je kan inschatten hoe oud je kitten ongeveer is. Overigens denk ik ook, als je de mogelijkheid hebt, neem er dan een tweede bij. Vooral als kitten is het zoveel fijner om samen te zijn en als ze samen opgroeien hebben ze ook echt wat aan elkaar. Daarnaast, van soort genoten leren ze ook heel goed hoe hard ze mogen spelen e.d. dus ook voor de ontwikkeling van je beestje is het fijn als hij een maatje heeft, vooral omdat 'ie nog zo jong is.
Maar het is weer een genot om naar te kijken!
Wakker blijven kost hem gewoon al heel veel energie, dat merk je aan alles, hij wil wel mee doen, maar daar heeft 'ie echt de puf niet voor Zal zo blij zijn als ik hem eens zie spelen, dat zou dan echt betekenen dat hij zich beter begint te voelen.