Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Gustav weegt 3,6kg en Heidi 3,2. Maar ze zijn wel wat aan de kleine kant.
Princess was wat groter, wel slank. Zij woog altijd rond de 4kg.
Cookie... tsja CookieHij is natuurlijk qua 'schofthoogte' heel erg hoog. Hij heeft altijd rond de 6kg gewogen. Nu is hij vorig jaar wat aangekomen en woog 6,4
Nu staat hij op rantsoen en weegt inmiddels weer bijna 6kg. Dierenarts vond hem niet eens echt te dik. Hij heeft alleen wel een hangbuikMaar dat vond de dierenarts niet heel schokkend voor en gecastreerde kater van bijna 7... ik wel dus hij moest er aan geloven met veel spelen en ander voer
Hij eet trouwens altijd het minste terwijl hij echt 2x zo groot is.
lor1_1984 schreef:Hij hoeft ook niet zoveel energie te verbruiken om zich op temperatuur te houden.![]()
Tenminste, Cookie is die OKH toch?
c_alsemgeest schreef:Knox met zijn hangtietenZie het helemaal voor me.
Velletjes hebben broer en zus wel... vooral Gustav zit nogal ruim in zijn kleding zeg maar. Misschien dat die ooit over gaan in kwabbieslor1_1984 schreef:Hij hoeft ook niet zoveel energie te verbruiken om zich op temperatuur te houden.![]()
Tenminste, Cookie is die OKH toch?
Ja klopt
Tilmar schreef:Bij mij ook groot verschil. Gwynn is 4,2 en heeft een flink buikje. Maar ze eet maar heel matig. Tijger die is veel drukker en vreet alles wat los en vast zit en is 3,7 kilo. Ik vind hem ook een schrielkip.
Tot mijn schrik zei de dierenarts dat Tijger niet dikker hoeft en dat Gwynn echt vadsig is.
Maar omdat Gwynn al zo weinig eet valt er niet zoveel te dieeten..