Yenna is al een flinke vis aan het worden Al is hij nog lang niet uitgegroeid.
Heb ook een foto van zijn kop nu en een foto van zijn kop toen we hem net hadden, echt een duidelijk verschil Maar die staan op de laptop, morgen maar eens plaatsen.
Ohh geweldig fretje ik vind ze echt fantastisch... ooit misschien...
Dat kogelvisje is ook erg leuk!
Solleke_Noah
Geplaatst: 29-03-14 14:14
Mormel is hier van november en ik kan hem al niet meer missen, tis echt een schat Wel soms intensief, hij vraagt veel aandacht en moet er minstens twee uur per dag uit (maar is in de praktijk er wel veel langer uit, de kooi staat normaal gezien altijd open). Vind het eigenlijk net een mini hond qua verzorging en aandacht.
Anoniem
Geplaatst: 29-03-14 14:17
Fijn dat hij zoveel loslooptijd krijgt! Wel herkenbaar wat je schrijft trouwens, de hammies zijn ook best 'tijdrovend' (maar het helemaal waard!). Ik plan nu nog alles rond hun loslooptijd heen, gelukkig hebben ze over twee maanden een eigen kamer en dan kunnen ze altijd lekker lopen. Dan wil ik nog steeds veel met ze bezig zijn uiteraard, maar dan kan ik ook weer eens een avondje weg.
Nog een slaapfoto van ze:
Brechtje_A
Geplaatst: 29-03-14 14:27
Tessa_93 schreef:
Hihihi ja
Hoe ziet jou terrarium voor je spin er uit? Ben wel benieuwd, ben op zoek naar inspiratie
Solleke_Noah
Geplaatst: 29-03-14 14:37
Aaah geweldig die hammies Heb er stiekem al wat info over opgezocht, maar eigenlijk gaat er bijna niks samen met een fret, onze kat gelukkig wel maar de hammies zou hij verslinden vrees ik.
Ja, je plant er je dag toch wel een beetje rond, we hebben maar een klein huisje dus alles fretproof gemaakt en hij krijgt dan gewoon het hele huis. Achteraf dan wel de ongelukjes opkuisen, maar zo kan hij zich wat uitleven.
Onze fretsels lopen een uur per dag los, maar die zijn met 4 dus die spelen dat uur ook echt intensief met z'n allen. Op Kruimeltje na maar die is al wat ouder. Die vinden we meestal na een tijdje diep in slaap in een van mijn tassen (leeg) die aan een stoel hangt. Vind ze heerlijk.
_Dracarys
Geplaatst: 29-03-14 21:39
Brechtje_A schreef:
Tessa_93 schreef:
Hihihi ja
Hoe ziet jou terrarium voor je spin er uit? Ben wel benieuwd, ben op zoek naar inspiratie
Ik zal morgen even foto maken Kan zo snel even geen foto vinden
Chimene15
Geplaatst: 29-03-14 21:46
Op mijn stage met deze mooie Ball Python!
Anoniem
Geplaatst: 30-03-14 11:34
Gaaf dier!
Ik weet niet meer wie het laatst zei, dat de hammies op het vorige filmpje al druk waren, maar ik heb een filmpje van gisteravond dat beter weergeeft hoe ze zijn als ze echt wakker zijn.
(Hammer is die actieveling die alles doet wat niet mag. De tafel is eventjes verboden terrein omdat er rattenkooien staan en ik zet er alle planten uit de vensterbank zodat ze die niet uitgraven. Maar alles wat verboden is, is natuurlijk heeeeel aantrekkelijk. En Harry staat altijd als een kleutertje te dreinen bij mijn benen/voeten, ook erg handig als ik juist even snel achter Hammer aan moet rennen. )
Waar heb je het tuigje van Mormel vandaan? Ik wandel wel een met Roderick, zo grappig hoe mensen dan kijken. Hebben een tuigje van Frettentuigjes en Sjaaltjes, die maakt alles zelf en er zit zo'n sjaaltje aan met Fearless Ferret erop. Zo grappig
Solleke_Noah
Geplaatst: 31-03-14 09:24
Die van frettentuigjes lijken me super handig! Ik heb er eentje van de Aveve maar het is een prutswerk met kleiner zetten van de lusjes.
Haha, hier passeerden we een groepje mensen en één vrouw liep echt weg Doodsbang van zo'n wit pluisje