Banjer schreef:Annemijn: ik heb zelf wel eens iso binnengehad toen Kaneeltje onder zeil ging (mocht erbij blijven toen ze onder narcose ging en ik mocht haar zelf in het bakje zetten)... liep op de terugweg naar het station helemaal te zweven... licht in mijn hoofd.. voelde me beetje vreemd, maar het was niet heel vervelend hoor

MissAnnemijn schreef:Nee, maar als je het op regelmatige basis binnenkrijgt is het niet zo prettig, het zijn toch chemische stoffen.
Banjer schreef:ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen... en da's staan er natuurlijk heel vaak in

Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat de dierenarts operaties uitvoert als hij zich zweverig en licht in het hoofd voelt.
Zou ik niet willen althans haha.
Wel heel fijn dat het zoveel beter gaat Dribbel!
sharon_quiz schreef:Harley heeft de laatste tijd vaak een donkere rode kring om 1 van haar oogjes. Het zit er niet altijd, maar ik denk dat ze het soms zelf schoon gemaakt heeft. Iemand een idee wat dit is? Ik heb even gegoogled en ik denk dat ze een oogontsteking heeft. Als ze net wakker wordt blijft het oogje ook dicht zitten. Als ze zichzelf was krijgt ze hem wel goed open.
Zal het een ontsteking zijn? Zo ja, dan is de oplossing een zalfje bij de DA? Wie heeft er tips voor me?
Zou ik zo niet durven vertellen. Dierenarts bellen om advies kost, behalve de telefoonkosten, niks. Dus dat zou ik gewoon even doen als ik jou was
Dan weet je het zeker.
Wat vervelend Lysanne!