Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette03 schreef:Vallen duizendpoten visjes aan?
Best gaaf die groene visjes zo, vond ze bij de lfs niet heel boeiend, maar zo zien ze er wel heel mooi uit.
Hier zat bij de lfs ook een vrij grote roodstaart meerval, maar daar zat een briefje bij met info over water/voer/grootte en de waarschuwing dat hij niet zomaar verkocht werd aan iederen.
Lumi schreef:Die kubotai zijn gaaf zeg! Is weer eens wat anders groene visjes.
Hoeveel eten je kogelvissen?
Wij hebben opeens een slakje in de bak zitten, echt geen idee waar die opeens vandaan is gekomen. Logischerwijs met een plant mee, maar de nieuwste is al een maand oud en in vitro gekweekt. De andere planten zitten al zo'n twee maand in de bak, en zijn daarvoor in quarantaine geweest. We hebben een nano bak, dus meestal zien we veranderingen heel snel.
Maargoed, zolang die geen enorme familie maakt mag die best blijven
J0anieke schreef:Hij heeft t niet gered. poedersuiker duizendpoot
nps schreef:Die Kubotai zijn eigenlijk wel gewoon heel leuk MarliesR! Zijn ze al verhuisd?
Lisette03 schreef:Hier na 2 weken vakantie geen al te gekke dingen gelukkig, maandag als de kinderen er niet zijn wel even een waterwissel en wat plantjes bij snoeien, maar dan staat hij er wel weer prima bij.
Kogeltjes blijven geweldig, goed gegroeid, fijn dat ze het zo goed doen.
Best gaaf die groene visjes zo, vond ze bij de lfs niet heel boeiend, maar zo zien ze er wel heel mooi uit.
Hier zat bij de lfs ook een vrij grote roodstaart meerval, maar daar zat een briefje bij met info over water/voer/grootte en de waarschuwing dat hij niet zomaar verkocht werd aan iederen.
J0anieke schreef:Lisette03 schreef:Vallen duizendpoten visjes aan?
Ik denk dat de vis dacht dat hij de duizendpoot kon eten. Ze krijgen hier ook bloedwormen.. Duizendpoten zijn giftig, dus waarschijnlijk is die gebeten..
snorkel1986 schreef:Ik heb een nieuwe dwerg cicliden man ( een ruime weeknu) die sinds een dag of 3 zijn bek los houd en te rustig is zwemt wel maar weinig eet ook bijna niet bik gaat af en toe wel dicht iemand een idee?
ellepel schreef:snorkel1986 schreef:Ik heb een nieuwe dwerg cicliden man ( een ruime weeknu) die sinds een dag of 3 zijn bek los houd en te rustig is zwemt wel maar weinig eet ook bijna niet bik gaat af en toe wel dicht iemand een idee?
oeii, ja dat had mijn apistogramma man toen ook.
ik weet echt niet wat dat is,heb ook nog op google gekeken,maar is weinig info over te vinden
een enkele keer hebben ze een te grote garnaal gegeten,maar zou zeker kijken of je water prima is en eventueel,wat wisselen.