Ja, het is lastig. Qua gedrag is die nog net zo bijdehand en speels, niet luisteren en alleen maar buiten willen zijn. Net als anders. Alleen het niet eten en drinken vind ik een ding, maar het is nog vroeg en misschien komt het nog.
Bedankt voor de felicitaties! Helaas moet Roetsj haar verjaardag thuis vieren. Vanmorgen vroeg een rond gefietst en vanavond laat nog een ronde lopen. We zijn vanmiddag wel in de tuin bezig geweest, maar verder dan dat mag ik nu even niet , ivm corona. Ben gelukkig niet heel ziek, maar dat thuis zitten is echt niets voor mij Gerliev, gefeliciteerd met jouw Bo, ook vandaag opgehaald. Mijn broer met familie hebben hun Bo vanmorgen opgehaald, wel grappig 2 xBo op dezelfde dag. Dit is hun Bo Kleine frummel doet het heel goed, gaat rustig liggen, netjes buiten geplast, ben benieuwd hoe de 1e nacht gaat.
fannetje
Geplaatst: 30-01-21 19:28
JesdaJinn schreef:
Net weer een lieve foto van Jaxx gekregen. Vandaag over 2 weken
[ [url=m/EaC0Qg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat wordt Jaxxal weer groot zeg!
En Jip vond er duidelijk wat van Cupcakes.
Warboel heerlijk hoor, was eigenlijk ook de planning voor vandaag, maar ja, mag nu nergens heen.
Muronia
Geplaatst: 30-01-21 20:34
Mag ik me hier ook melden? Over iets meer dan een week komt dit kleine meisje bij ons wonen:
Ze is een boomerhondje (Shih Tzu x Maltezer) en ze komt op de verjaardag van mijn dochter bij ons. Dochterlief weet nog van niks en wat is het toch moeilijk om dit geheim te houden . Mijn vorige boomerhondje hebben we 3 jaar geleden op 18-jarige leeftijd moeten laten gaan. Ik hoop dat dit meisje (Lexi wordt haar naam), net zo'n gezegende leeftijd mag bereiken.
Inmiddels heb ik de hele puppy uitzet bij elkaar en alles netjes verstopt in huis.