Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En die naam blijft geweldig hoor!
) Hier zijn de losloopgebieden verzamelplaatsen voor mensen die doen aan hond losgooien en er niet meer naar omkijken tot je bij de auto bent. En dan al in paniek schieten als wij aan komen lopen of er 1 een snauw geeft als er een hond bovenop springt om te 'begroeten'.
Nooit problemen. Ja, één keer toen onze oude teef de benen nam, paar honderd meter ging rennen, door 2 sloten heen ging om bij andere hond te komen. Die komt dus ook als er niemand is niet meer los.
Jessica_R schreef:Gemeente Goes, in Zeeland
Want daar geven ze heel duidelijk aan dat het geld van de hondenbelasting niet gebruikt gaat worden voor de honden..
Overal moet uitvoerig gesnuffeld worden en er wordt zo nu en dan al een poging gedaan om een pootje op te tillen met plassen haha!
Die is niet goed bij z'n paasei denk ik
Ik ben nog erg aan het twijfelen want gedragsmatig zie ik nu zeker nog geen reden tot castreren. Het is ook even aanzien hoe hij zich verder ontwikkeld. Ik wil sowieso afwachten tot hij 1 is. Maar als hij zo makkelijk blijft en verder geen medische klachten krijgt (voorhuidsontstekingen enz.) dan laat ik m denk ik gewoon intact.