Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat is wel wat anders als Ravi 

Wat enorm spijtig en stom was, want daarvoor waren ze eindelijk een beetje contact aan het zoeken.
Daar heeft mijn moeder nog samen met ze gewandeld, vlak naast elkaar en dat ging top!
En Raf kende ze uiteraard nog niet. Maar na een tijdje begon ze dapper onze tuin te verkennen. En na een tijdje werd er ook gespeeld
Ginny vindt de tuin hélémaal geweldig. Je moet haar echt naar binnen dragen.. Anders zou ze gewoon buiten blijven. Binnen samen met Ophélia en Raf is ook geen enkel probleem.
Heerlijk om die 2 Corgi's door het gras te zien springen als konijnen 

En ze spannen dus ook al samen hé. Ophélia kan mijn Tinker ruin Boris dus NIET uitstaan. Ze moet en zal op hem blaffen. Komt meneer aangewandeld om dat kleine monstertje te bewonderen, beginnen ze er allebei wel niet op te blaffen zeker
Tja, sorry Boris, je zal altijd het slachtoffer blijven...
Het blijven clowns. En Ginny is ook een echte Cardi blijkt.
Ze heeft wel een heerlijk karakter, echt een 'spring in het veld'. Lekker onbezorgd en ze laat het allemaal wel over haar heen komen. Niet bang en iedereens vriend.

Ik heb wel de mazzel gehad ooit een BIA bed te winnen via FB, dat is wel echt een degelijk bed, maar zou er zelf nooit zo veel geld voor uitgeven.
Die dingen gebeuren gewoon. Gelukkig is mijn schoonmoeder erg handig met de naaimachine. Dus we gaan kijken of hij nog te maken is, een nieuw kussen doe ik dan liever als ze uit de sloop fase is
Jackytje schreef:Daarom kopen wij ook geen dure kussens meer etc. Het is en blijven dieren. Zo'n kussen uit de Action is even goedIk heb wel de mazzel gehad ooit een BIA bed te winnen via FB, dat is wel echt een degelijk bed, maar zou er zelf nooit zo veel geld voor uitgeven.
zijn zeer sterk qua hoes ze liggen heerlijk voor hun en zijn groot. Vaak voor 10 euro af te halen. Je kan schoon maken met sopje en als ze gesloopt worden dan kun je wel je lol ermee hebben...... dus dat is wel een aandachtspuntje.
. Maar het maakt niet uit. Het is toch de bedoeling dat er nieuwe in komt. Verder is het echt een hondje met groene vingers. De kamerlindes gaan het denk ik niet overleven en de jonge aanplant buiten heeft het zwaar in een baldadige bui.

Gelukkig is het niet al te erg.
Dat geeft ze niet zo maar af.. Moeten dus wel nog haar leren dat niet alles wat je vindt eetbaar/veilig is..
In het begin wat onzeker, maar eens ze weet dat alles oké is en na wat aanmoediging, doet ze het toch. En daarna vindt ze het super leuk. Ook mooi zitten aan de voet en naar baasje kijken doet ze al zoo goed. Echt, petje af aan de fokkers om er al zo veel mee bezig te zijn geweest.