Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RedPassion schreef:Bedankt voor de link Fiffill! Ik ga gewoon eens mailen, de Silent Spinners zijn ook niet goedkoop en als dit bevalt vind ik het de moeite wel waard.Zelf maken wordt sowieso niks, daar ben ik echt een kneus in.
![]()
Leuke konijnen! Ik heb zelf halfwilde (en wilde) ratjes, maar de tamme helft bij de halfwildjes doet eigenlijk niks, ze zijn hetzelfde als de wildjes. Geldt bij konijnen zo te lezen dus ook.
rockwitch schreef:Fiffill, wij hebben via mp een kweekpakket gekocht voor 16 euro en dan heb je iets van 120 dieren. Ze kweken als gekken dus we hebben altijd flinke voorraad. In alle formaten, duurt wel even voor de baby's groot zijn, maar je hebt er amper omkijken naar. Grote curver met warmte mat, want ze moeten wel warm zitten anders planten ze niet voort en onder kamertemp gaan ze dood, scheelt ook als er eentje ontsnapt, je zal er geen plaag van krijgen in huis. Ze hebben een bodem kattenbrokken om te eten, een partij eierdozen en wc rollen om in te zitten en hier krijgen ze regelmatig een wortel of appel of wat we aan fruit hebben liggen.
Tessa_93"
[quote="Michelle_96 schreef:Tessa_93 schreef:Zijn er hier mensen met een Teju?
Ik trainde bij mij op school de teju maar gestopt omdat hij bleef aanvallen..
Brechtje_A schreef:Hallo
Ik heb Afrikaanse reuzenslakken en sinds gisteren heb ik een schatje van een vogelspin; Donna![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]