Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, die pup, wat een schatje, ja veel werk een pup, wij zijn daarom op zoek naar een volwassen border
.
. Een goede flyballer is wel gevraagd hoor (toch de originele flyball met box hè, niet de Nederlandse versie met werparm?)
(Even tussen haakjes: ik snap heel goed dat het staren typisch is voor de BC).
. Katten mogen dus overal in huis rondlopen zonder dat ze ze achterna jaagt. Als ze buiten in de tuin zitten en hond denkt dat we haar niet zien durft ze nog wel eens een poging wagen, maar goed.
. Als ze erbij kan gaat ze gerust letterlijk met haar neus op een centimeter van de kat hangen. Ze doet er niks aan, maar kan dus wel een uur aan een stuk naar een kat zitten kijken zonder knipperen bij wijze van spreken. De katten weten ondertussen dat ze niks doet dus trekken het zich niet echt aan, alleen durven ze niet écht slapen. Zou ik ook niet kunnen als ik wist dat iemand me bleef aanstaren
.
Zoe_97 schreef:Hier ook een kat. Een goede flyballer is wel gevraagd hoor (toch de originele flyball met box hè, niet de Nederlandse versie met werparm?)
, beestje heeft het maar getroffen dat ze bij jou terecht is gekomen! Ze is leuk!
.