Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Een konijn zien en snuffelen door de tralies is niet hetzelfde als echt een maatje in hun hok waar ze tegen elkaar op kunnen liggen en elkaar wassen .. Ik zou kijken dat je ze toch 2 aan 2 kunt houden, os misschien even puzzelen wie het best bij wie past maar de konijnen maak je er echt gelukkig mee!
Eoweyn_x schreef:Sowieso de rammen laten castreren ja! Uberhaupt voor je ze samen zet...
2 weken na castratie kun je ze koppelen. Of alles laten koppelen bij een opvang. Als ze 24/7 een flink verblijf hebben moet dat goed komen
Fijn, Spooky!
Leuke foto Tarzan!
Eoweyn_x schreef:Ja, dat snap ik, maar tenzij je nest na nest na nest wilt, zou ik eerst de rammen laten castreren. En als je zelf niet zoveel van koppelen weet, kan de opvang je helpen.
iris_relente schreef:Eoweyn_x schreef:Ja, dat snap ik, maar tenzij je nest na nest na nest wilt, zou ik eerst de rammen laten castreren. En als je zelf niet zoveel van koppelen weet, kan de opvang je helpen.
Die 2 nestjes waren geplant, wij hebben al 3 jaar mannetjes en vrouwtjes doorelkaar dus daar letten we wel op dat we geen onverwachte nestjes hebben, zal even kijken waar een opvang in de buurt zit
xniieeenke schreef:Is het serieus 'erg' als een konijn alleen is? Er word zo veel over gezegd en gezeurd, dat ik het niet meer weet. Aan mijn konijn zie ik gewoon dat ze blij is, en als ze dat niet is mag ze er die dag extra lang uit. uit d'r hok door het hele huis.