Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 13:55

Julias heeft vandaag onze fridge ontmoet en even een rondje rondgereden op Raya, hij moest even bij komen van de dokter :+
Afbeelding
Afbeelding

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:11

Ach jeej Neko :(:) Dan schrik je je ook helemaal ter pletter! Is er al nieuws?

Wat enorm naar dat het zo door blijft sluimeren met Ginger :( Al lijkt ze er zelf niet zoveel last van te hebben, het blijft je toch bezig houden kan ik me voorstellen.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:26

Sammie lekker buiten :))

Afbeelding

Afbeelding

Xivura

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 18:19

Ah lekker met dit weer! Hier is het binnen nog warmer dan buiten. De kleintjes slapen veel, maar zijn ook veel met elkaar aan het stoeien. :+ Met hoe veel weken kan zo'n katje eigenlijk naar buiten?

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 18:24

Voor m'n kleine meisjes is het bijna zo ver. Zaterdag gaan ze aan hun nieuwe avontuur beginnen. Ze zijn vandaag allemaal door de APK gekomen.

De beide dames zijn er al klaar voor!
Afbeelding

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:05

Ohh ze zijn er echt al helemaal klaar voor zie ik! Spannend hoor! *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 19:57

Hij is weer thuis!! *\o/* *\o/* *\o/*

Was waarschijnlijk een geknapt bloedvat. Hou hem de komende tijd goed in de gaten maar de dierenarts assistentes vonden hem totaal niet ziek ogen (integendeel). Meneer heeft z'n uitstapje weer gehad dus..
Ik schreef op fb:

Meneer Neko kan tegenwoordig op zijn cv bijschrijven : "professioneel onruststoker".
Vanochtend gutste het bloed uit zijn achterwerk en hij mocht vandaag dus gaan spelen bij de dierenarts en de assistentes. Heerlijk toch, al die aandacht, lekker sjansen en knuffelen met ieeeedereen die hij kon vinden? En ik? Ik ben ondertussen weer wat grijze haren rijker. Clown.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij vond het wel prima daar. :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:58

Hahaha hij oogt iig niet ziek nee :')
Gelukkig is er niks ergs!! :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:37

Gemeen misbaksel hahaha. Hij bezorgd je nog een hartaanval xD ik ga deze week beginnen met 3 dagen ontlasting te verzamelen van Ginger. Denk dat zaterdag, zondag en dan maandag het beste is. Ik moet het helaas in de koelkast bewaren :=

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:47

Hahah, ik zag meteen een scenario voor me waarin je gasten over de vloer hebt die je met een uitgestreken gezicht vertellen dat die goulash in je koelkast die ze net geproefd hebben waarschijnlijk over datum is _O-

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:51

Ja erg smakelijk is het niet xD

Maja, de test is bij mijn dierenarts gelukkig goedkoop, 30 euro, en dan testen ze ook meteen op andere parasieten/bacteriën. Mocht ze dus meer onder de leden hebben. Ze is verder wel gewoon hyper enzo, dus ziek voelt ze zich niet.

Vandaag ben ik even flink boos op Ginger geworden. Ze mag van mij best met mijn arm spelen. Geen probleem, zolang het zonder nagels is en niet te hard bijten. Maar op een gegeven moment ging het van speels naar hard en ze bleef doorgaan, ook toen ik zei klaar. Dus heb haar even flink bij haar nekvel gegrepen en boos geworden, want als ik zeg dat het klaar is, is het klaar! Zij krijsen en blazen :') was het er niet mee eens. Toen ze eenmaal rustig was heb ik haar weer los gelaten en deed ze weer normaal, maar met dit soort situaties moet je echt consequent zijn en duidelijk zijn dat dit niet mag, anders heb je straks een 6 kilo boskat die je aanvalt :=

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 21:55

Slim plan Lifaya! Mijn kittens knagen ook graag op handen en armen. Vooral fijn als ze net zo'n dun velletje tussen de tandjes knijpen. Heb ze dit vrij snel afgeleerd. Nu is het meestal lukken en soms snel toch een hapje. En dan heel onschuldig kijken :D .

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 05:42

Pffff, niet kunnen slapen en toen Ginger de bak op ging maar even haar opgewacht om haar kont te checken... helemaal onder de schijt. De ontlasting heeft vorm, maar is gewoon te zacht... Arm ding, er zaten wat haren tussen waardoor de ontlasting zo bleef zitten. Natuurlijk meteen wassen maar daar was ze totaal niet mee eens... heeft ze echt pech :(:)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 05:54

Arm dier ginger.. :( duurt echt al lang nu he!

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:15

Morgen ga ik de nieuwe kat halen, ik heb afspraak om 10 u maar heb net gevraagd of het om 9 u kan ivn de warmte. Het is ongeveer tien minuten rijden van haar huis naar de mijne.

Hebben jullie nog tips voor het vervoer in de auto? Zelf zetten wij de auto straks al in de schaduw voor de nacht en morgenochtend. Bij ons thuis is het lekker koel dus dat is geen probleem.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 09:23

Jeetje lifaya arme ginger! Wat een pech! Hopelijk ben je zelf niet ook besmet!

Silvericathy als het 10 minuutjes is n de auto vrij koel is denk ik niet dat er een probleem is hoor, desnoods de raampjes open laten staan als je bij de fokker binnen bent. Heb je geen airco in de auto?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:17

Wat sneu voor ginger zeg.. Hopelijk gaat het snel beter!

Silvericathy; Airco aan in de auto? 10 minuutjes is niet heel lang natuurlijk. Moet vast te doen zijn. :) Auto in de schaduw parkeren helpt al een hele boel.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:46

Airco doet het helaas niet al te best, slang is stuk en is al oud autootje van mijn vriend. Maar parkeer in de schaduw. Kan trouwens om negen uur gaan halen, dan is het nog niet top warmte.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 12:05

Germ kleine ginger. Duurt nu toch al wel een poos inderdaad! Hopelijk heb je er zelf geen last van en komt ginger er ook snel vanaf

M_nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 12:12

Ik meld me!
Sinds vorige week zondag een katertje gekregen, Tommie. Was een zwervertje en mijn nicht (die heb had gevonden) kon hem niet houden dus kregen wij hem.
Ontzettend speels, wil graag aandacht en heeft volgens de dierenarts een dikke buik van de wormen. Hij jammert wel veel.
Afbeelding

Afbeelding

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 16:46

arme ginger en Neko :(:)

en ach een ukkie nog M_Nouska, fijn dat hij een goed huisje gevonden heeft

hier klimmen de dames de ren al uit :roll:
het verschil tussen stormis ogen word steeds duidelijker
Afbeelding

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:35

M_Nouska: Wat een schattig fluffiebolletje is die Tommie. Wat een geluk dat hij nu zo'n fijn huisje heeft gevonden. het lijkt net alsof hij een masker op heeft...hihi ;)

Van: wat is Stormis een leuk dier zeg, oogjes kleuren erg mooi...en benieuwd hoe ze gaan kleuren als ze nog wat ouder wordt.

iemand nog een leuk idee voor een naam voor het vriendje van Vino, we gaan hem morgenochtend ophalen... hij heet nu charlie, maar we weten nog niet zeker of hij bij ons ook zo blijft heten. willen wel graag de klanken het zelfde houden, een naam die niet te lang is, en past bij Vino. Vinden het zelf al beetje moeilijk....misschien dat jullie nog wat ideeetjes hebben?

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 17:39

Als je een naam gelijkend wil op Charlie en in de wijnsferen wil blijven kom je zonder twijfel uit op Bailey(s) :j

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:09

Bacardi! Roepnaam evt cardi?

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 18:20

Ohh wat een scheetje is Tommie! <3

Een naam passen bij vino en lijkend op charlie haha ik stem ook vr bailey! :)

Ik moet helaas nog lang wachten op onze Lenny.. :(
Maar gelukkis stuurt Tamara me meer dan genoeg foto's waar ik haar dan ook erg dankbaar voor ben :D