Solleke_Noah schreef:TriopsDat zijn echt zo'n leuke beestjes he
Fiffil: mooi hok!
Ze lijken mij ook heel leuk dus ik ga ze waarschijnlijk binnenkort kopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

in trance opknabbelen 
Fiffill schreef:Ik vind triops zo cool
Varken is imo niet echt een huisdier, maar ze zijn wel ontzettend leuk! Wat voor varken is het?
Topic gemaakt met wat foto's: [BB-ITP] Mijn egeltje eens ITP
Fiffill schreef:Ik vind triops zo cool
Varken is imo niet echt een huisdier, maar ze zijn wel ontzettend leuk! Wat voor varken is het?
Topic gemaakt met wat foto's: [BB-ITP] Mijn egeltje eens ITP

Ze hebben een wiel van ong 30 cm nodig zodat ze niet met een kromme rug lopen en deze is echt heel fijn, maakt namelijk geen geluid dus het enige wat je hoort is het getrippel van egelvoetjes 
).
Fiffill schreef:Niet echt een merk, komt uit Amerika iemand maakt ze daar zelf (wel op grote schaal want hij verkoopt er ontzettend veel). Je hebt allerlei kleuren (nu zelfs nog meer dan toen ik 'm kocht, er waren toen ook veel kleuren uitverkocht vandaar dat ik een roze heb, niet zo mannelijk maar ach).
Je kunt ze dus ook gemakkelijk zelf maken (het is eigenlijk gewoon een omgebouwde emmer) maar toen ik hem bestelde had ik niet zoveel tijd daarvoor dus heb ik voor de makkelijke weg gekozen
Wil nooit meer anders, het is echt gewoon muisstil en ook nog eens heel makkelijk schoon te maken.
Ik zoek nog steeds naar het ideale stille wiel. Ik heb nu Silent Spinners voor de ratten, maar die zijn allesbehalve silent.
Eoweyn_x schreef:Ik weet niet of het bij ongewone huisdieren hoort, maar ik heb vanaf morgen twee halfwilde konijnen (:
Ik kocht hem toen met korting, dat scheelde. Hij was er ook veel sneller dan verwacht. Larry (die ze maakt) is heel aardig en behulpzaam en ik geloof dat hij soms ook wel korting geeft als je meer besteld
Je kunt hem het best even mailen trouwens want die verzendkosten op de site kloppen niet altijd, soms geeft hij de duurste optie aan terwijl het ook goedkoper kan.
Ik wil ook graag dubia's voeren maar ik kan ze nergens vinden, waar heb jij ze vandaan?