cursebreaker schreef:Skippy
Oh wauw dat is idd wel apart zeg hoe Toobs deed. Misschien voelde hij iets aan, aan jou? Dat je je niet goed voelde ofzo? Ik zeg maar wat haha. En buiten wegrennen snap ik heel goed hoor! Ik loop zelf ook liever niet laat in ’t donker. Nu weet ik wel dat Arya me echt zou beschermen en ze natuurlijk af schrikt door d’r grootte al bv, maar alsnog. Hier loopt Luciën meestal de laatste ronde wel. Er lopen idd echt gekken rond ja, brr. En die hondendieven zijn toch zo vreselijk he. Het moet je maar gebeuren
Ja, migraine, maar dat heb ik vaker en daar reageert hij eigenlijk nooit echt op. Iets anders kan ik niet bedenken

Het voordeel van een herder in zulke gevallen inderdaad. Arya schrikt wel af, zeker als die ertussen gaat staan en tanden zou laten zien

Toby schrikt écht niet af haha. Misschien als hij een keel opzet en gaat krijsen, hij kan goed krijsen

cursebreaker schreef:Ik heb net nog even naar de praktijk gebeld om te kijken of er nog tijd is om Arya op de foto te zetten ook als ze volgende week aan de beurt is voor d'r sterilisatie. Ik denk niet dat er iets is, wil ook niet intensief gaan sporten maar er zijn toch momenten dat ze wel eens wat ruwer speelt en we lopen vaak in het best pittige heuvelland enz. en ik wil dus eigenlijk wel gewoon graag weten hoe de huidige situatie is rondom heupen en eventueel ellebogen. Dus hoop dat ze het nog ingepland krijgen, want was een beetje laat met bellen ervoor. Zou het jammer vinden als we achteraf spijt hebben dat we het niet hebben gedaan en ze dan opnieuw een roesje moet, terwijl ze nu toch onder narcose gaat.
Ze zullen ook gelijk d'r navelbreukje verhelpen, dus da's ook wel fijn - nu was er zo verder niks aan de hand met haar navelbreukje maar als ze dan toch onder het mes gaat doen ze dat natuurlijk in 1x mee.
Zometeen eens kijken waar we vandaag gaan wandelen. Waait nog steeds behoorlijk zag ik haha.
Ow, dat is wel slim! Als ze dan toch moet, dan maar gelijk zoveel mogelijk doen wat je in gedachten had!