Ik ben sanne en heb 1 hond maar heb er eigenlijk 4

Van links naar rechts:

-kyara, maltheserkruising. Is van mijn ouders en is nu 9 jaar oud. Echt een verzorgend typje, gek op haar bal. Vind alnge wandelingen niet zo leuk en slaapt het liefst uit.

- gioia, dwergpoedel. Is mijn eigen hond. Ze is nu 6 jaar oud en met haar doe ik agility. We zijn net weer langzaam begonnen na 1.5 jaar blessureleed. 1.5 jaar geleden is een blessure gevonden. En ze bleef rotzooien. Elke 2 maanden 2 dagen kreupel, pijnstilling erin en het was weer goed. Laatst toch maar weer naar een (andere dan eerst) hondenfysio gegaan en na 2 keer begon ze weer te spelen en rennen en is ze dus weer ok en mag ze weer trainen.

-buddy, 3 jaar, sheltiekruising (wrs met border collie). Is de hond van mijn broertje. Ik train met hem agility. Het gaat heel goed, maar hij kan nogal afgeleid zijn en hij is zeker nog niet klaar met de basis. Hij vind het wel heel erg leuk en gaat heel graag mee.

- senna, 8 jaar, bearded collie. Is de hond van mijn ouders. Praat graag met je en vind het heerlijk om te wandelen.wel een heel gevoelig hondje.
We maken regelmatig lange wandelingen met ze. Kyara gaat vaak niet mee en gioia mag alleen mee als ze goed loopt (de laatste tijd altijd dus). Wel heb ik een tas waar de kleintjes in kunnen.
Binnenkort ga ik op wandelvakantie met mijn moeder en dan gaan buddy en senna mee. Voor gioia vind ik de wandelingen daar nog iets te ver.
Vandaag heb ik senna mee genomen. Die heeft weer dringend een kambeurt nodig. Dus senna is helemaal happy want ze mag weer mee. Ze ligt nu lekker te slapen in de tuin.
Gioia ligt lekker bij mij in de huiskamer te slapen