Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thomas5 schreef:Dat lijkt me toch wel een merel, typische houding op het nestwe hebben er eentje in de klimop zitten en die zit ook zo verdoken in het nest met de kop er uit!
Thomas5 schreef:[ [url=m/JxA1Ls.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van internet geplukt, maar dit is een merel vrouwtje op haar nest. Ze gebruiken vaak takjes, gras/hooi, mos, blaadjes... Om hun nest te bouwen. Dit kleven ze aan elkaar met wat modder voor de stevigheid.
SillyB schreef:Yay 'mijn' zwaluwenpaar is sinds gisteren weer op stal te vinden. Heb extra plekjes gemaakt van de winter dus misschien komen er wel meer
Thomas5 schreef:[ [url=m/JxA1Ls.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van internet geplukt, maar dit is een merel vrouwtje op haar nest. Ze gebruiken vaak takjes, gras/hooi, mos, blaadjes... Om hun nest te bouwen. Dit kleven ze aan elkaar met wat modder voor de stevigheid.
MirandaMalik schreef:Als ik iets moet roepen zeg ik grauwe vliegenvanger.
MirandaMalik schreef:janouk schreef:Nee, ik bedoel dat ze weer bij ons thuis zijn na een pange vlucht uit Afrika.
Of Zuid-Amerika of Azië.
Leuk dat ze er weer zijn!
Bij mij zijn ze nog steeds fanatiek aan het plakken en doen zelfs de bovenkant naast het nest.![]()
[ [url=m/UGR7Qr.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ze poepen op mijn paard.
pmarena schreef:MirandaMalik: een nest met een erkertje, luxe paardjes hoor die zwaluwen van jou