snorkel1986 schreef:_San87_ schreef:
Er liggen 2 betontegels tegels onder, precies het formaat van de trapbak.
Sorry niet gezien op foto
Maakt niet uit

Hotwing heeft weer een ei gelegd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
idinn schreef:Leuk! Kunnen ze ook even met het gras spelen.. desnoods af en toe een nieuwe erin. Mooi de stok en stammetjes!
Negerzoen schreef:Gezien er hier meer kippenhouders in het topic meelezen, zouden jullie me misschien kunnen adviseren? Ik heb een (Antwerpse Baard)krielkip van 12 jaar oud en dit is het eerste jaar dat ze (nog) niet legt. Hebben jullie advies over wat voor soort voer (legkorrel, mix, vitamix etc.) ik haar het beste kan geven om haar gezondheid het beste te ondersteunen?
Negerzoen schreef:Gezien er hier meer kippenhouders in het topic meelezen, zouden jullie me misschien kunnen adviseren? Ik heb een (Antwerpse Baard)krielkip van 12 jaar oud en dit is het eerste jaar dat ze (nog) niet legt. Hebben jullie advies over wat voor soort voer (legkorrel, mix, vitamix etc.) ik haar het beste kan geven om haar gezondheid het beste te ondersteunen?
Pandora2 schreef:Negerzoen schreef:Gezien er hier meer kippenhouders in het topic meelezen, zouden jullie me misschien kunnen adviseren? Ik heb een (Antwerpse Baard)krielkip van 12 jaar oud en dit is het eerste jaar dat ze (nog) niet legt. Hebben jullie advies over wat voor soort voer (legkorrel, mix, vitamix etc.) ik haar het beste kan geven om haar gezondheid het beste te ondersteunen?
12 jaar ?Dat is al een hele mooie leeftijd voor kipsje !
Zou ze niet stilaan uitgelegd zijn ?
Voor voer kan ik je niks zinnig zeggen, mijn cochin krieltjes blieven geen legkorrel of vitaminenmix
2 van mijn 3 kipjes zijn broeds ondertussen. Schiet ook niet meer op voor eitjes zo
beatje schreef:Ik dek als je kipje 12 word ,je zelf al heel goed voert. Je zou kipvit er bij kunnen geven of mijn Da adviseerde davitemon juniorix een thee lepeltje door het water.
Leuk zijn die antwerpse baardkrielen he ik heb er ook twee,maar adoptanten dus geen idee hoe oud.
Negerzoen schreef:Ja ze doet het pittig hoor voor een ouwe tanteZe rent, kakelt, scharrelt, vangt muggen, vliegt en eet er nog op los alsof het een lieve lust is. Compleet gezond bevonden door de dierenarts, mooie rode kam en ze is echt zo ontzettend leuk
Zou heel goed kunnen dat ze gewoon uitgelegd is inmiddels. Ze is ook wel kieskeurig met voer dus wat jij zegt herken ik wel. Wat geef jij ze dan nu voor voer?
_San87_ schreef:beatje schreef:Ik dek als je kipje 12 word ,je zelf al heel goed voert. Je zou kipvit er bij kunnen geven of mijn Da adviseerde davitemon juniorix een thee lepeltje door het water.
Leuk zijn die antwerpse baardkrielen he ik heb er ook twee,maar adoptanten dus geen idee hoe oud.
Gewoon de mensen variant? Want dat is wel heel makkelijk dan.
_San87_ schreef:Gisteren hebben we graszoden gelegd in onze tuin, een paar rollen teveel hebben we in de kippenren gelegd, kijken hoe dat afloopt.
[ [url=m/gIjdkj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, en we hebben een stok toegevoegd, de Sussexjes waren meteen fan.
[ [url=m/XRTb0Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hele ren nu:
[ [url=m/4cqxve.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pareltjes schreef:_San87_ schreef:Gisteren hebben we graszoden gelegd in onze tuin, een paar rollen teveel hebben we in de kippenren gelegd, kijken hoe dat afloopt.
[ [url=m/gIjdkj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh, en we hebben een stok toegevoegd, de Sussexjes waren meteen fan.
[ [url=m/XRTb0Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
De hele ren nu:
[ [url=m/4cqxve.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een paradijs!!!