Hoe groot is ze geworden! Echt niet normaal. Ze heeft vooral goed d’r best gedaan op die enorme stelten

Het is zo’n heerlijk hondje
ik geniet echt elke dag weer enorm van d’r, m’n beste vriendinnetje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik geniet echt elke dag weer enorm van d’r, m’n beste vriendinnetje
Gefeliciteerd! Ratties4life schreef:Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldige trui!
Maar Otje vindt 'm geweldig, die discrimineert niet op looks

echt een buitenaards gemuteerd gedrocht
Maarja, als je ook net lekker warm op bed ligt en dan naar buiten moet is niemands hobby denk ik. Daarom draagt ze nu ‘s ochtends een jasje buiten. 

Danku Hunkemöller haha.

Ze eet weer goed (zeker voor haar doen) en ze wilde overduidelijk weer rennen dus dat is een goed teken. Ze is vandaag ook weer met de uitlaat dienst mee. M’n vriend is thuis maar ze vindt het zooo leuk om lekker met die hondjes te spelen dat ze gewoon lekker mee gaat. 
Vooral die matching onesie (vriendlief er ook een? ja?
)
Bwor schreef:Wat een super leuk topic, misschien dat ik toch stiekem ook een beetje verliefd begin te worden op dit ras!
Lijkt het zo of was Otje een hele makkelijke puppy?
Ben heel benieuwd of ze nog meer gegroeid is sinds je laatste update!
daar gaan we wel mee aan de slag hoor maar ze is er een beetje grenzen in aan het oprekken. Verder is ze echt enorm braaf.

dat was leuk, en koud 

wat een leuke foto's weer!
Zelfs op de galerij en het balkon vindt ze het heerlijk om in de sneeuw te spelen. 

)

de tijd gaat zooo hard. Maar nu ze “groot” is kunnen we de echt leuke dingen gaan doen zoals agility en naar de renbaan

voor buurhondje... 15 is een mooie leeftijd maar toch een verlies