Daphara schreef:xoranlover schreef:Nishi moet ergens deze week. Dinsdag is ze 63 dagen. Maar verwacht donderdag of vrijdag pas. Waarom geen idee gevoel en haar moeder beviel altijd op 65 of 66 dagen. En aangezien ze alles zoals haar moeder doet.
Milla is gelijk uitgerekend, ze is op een maandagavond bij Voy gezet en vrij snel die nacht al gedekt, dus ik gok dat ze woensdag op donderdag nacht op dag 65 zit. Milla is gefokt door een vriendin, maar heeft ook mijn catterynaam gekregen, omdat het een 5e generatie is uit mijn lijnen. In die lijn bevallen de moeders tussen dag 66 en dag 68, dus ik verwacht sowieso niets voor donderdag.
Oh leuk! Heb je een foto? Wel bijzonder dat ze dan dat in die lijn allemaal doortrekken. Nishi is echt wen kopie van d’r moeder. In uiterlijk (alleen mams is somali, nishi is aby (variant)) en in gedrag. Ziva deed er 2 maanden over om krols te worden na de pil. Nishi ook. Ziva werd daarna tussen de 4 en 5 weken opnieuw krols Nishi ook. En zo kan ik wel doorgaan. Dus ga daar een beetje op af. Hoewel ik haar wel goed in de gaten hou.