De rest zou je “tegelijk” kunnen doen. Al weet ik niet hoe t zit met de vloeistof voor de oogtest en een evt roesje voor de HD.
Maar dat weten anderen hier vast

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxDiandraxX schreef:Switch2016 schreef:En dan heb je bij ons ook nog elk jaar het ECVO oogonderzoek
Doe jij die elk jaar? Wij doen die uiteraard als pup, dan op 1jaar voor het rontgenen (kun je evt rontgenkosten uitsparen) en daarna alleen als er een nest gepland staat.
En dan daarnaast natuurlijk nog een aantal DNA onderzoeken. Hoop geregel en kosten maar wel voor het welzijn van het ras.
Little_Gift schreef:Niet te geloven dat het gros aan stamboomrassen nog steeds zo ongezond, ziek en vol erfelijke gebreken zitten als je hier leest hoeveel er getest wordt... Waar gaat het dan wel mis zou een mens denken... Niet ?
tokedri schreef:Little_Gift schreef:Niet te geloven dat het gros aan stamboomrassen nog steeds zo ongezond, ziek en vol erfelijke gebreken zitten als je hier leest hoeveel er getest wordt... Waar gaat het dan wel mis zou een mens denken... Niet ?
Fok jij eigenlijk? Ik zie nergens een voorstelberichtje van jou?
tokedri schreef:Little_Gift schreef:Niet te geloven dat het gros aan stamboomrassen nog steeds zo ongezond, ziek en vol erfelijke gebreken zitten als je hier leest hoeveel er getest wordt... Waar gaat het dan wel mis zou een mens denken... Niet ?
Fok jij eigenlijk? Ik zie nergens een voorstelberichtje van jou?
Little_Gift schreef:Kiwiwitje: kan dat dan? Stamboomgerechtigd met een reu met foutieve orenstand?