Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Pfoe wat een vervelend loopje heeft ze nog :/ spannend dat ze daar al mee los mag en mag spelen en dergelijke. Hopelijk kan de fysio nog wat betekenen. Hoe loopt ze als je haar bijv voor drie dagen op de volle mep pijnstilling zet? Je zou toch zeggen dat ze zeer heeft, aangezien ze ook in stap nog liever niet haar bolle gewicht erop zet.
daffene schreef:Hannanas schreef:Pfoe wat een vervelend loopje heeft ze nog :/ spannend dat ze daar al mee los mag en mag spelen en dergelijke. Hopelijk kan de fysio nog wat betekenen. Hoe loopt ze als je haar bijv voor drie dagen op de volle mep pijnstilling zet? Je zou toch zeggen dat ze zeer heeft, aangezien ze ook in stap nog liever niet haar bolle gewicht erop zet.
Ik vond het zelf wel goed gaanZelf heb ik niet het idee dat ze er pijn aan heeft, maar de orthopeed heeft toen ook aangegeven dat de poot sowieso anders kan aanvoelen omdat de pees ontbreekt en mogelijk dat de zenuwen niet allemaal goed meer werken. Mogelijk dat ze er bewust van moet zijn om hem neer te zetten. En ze heeft hem natuurlijk maandenlang omhoog gehouden. Ik denk dat we pas na echt intensieve therapie kunnen zien wat de blijvende beperking is. Op dit moment heeft ze geen pijnstilling.
daffene schreef:Amandavd schreef:Super grappig om mijn eigen hond hier op de foto te zien![]()
Die van mij gaat al heel lang naar Boef en WoefNeela de Beagle is van mij.
Wat fijn dat het zo goed gaat met haar!
Haha leuk en toevallig! Volgens mij hebben ze de grootste lol daar. Wanneer gaat Neela?
Amandavd schreef:Neela gaat normaal op maandag, donderdag en vrijdag en met regelmaat woensdag.
Maar ze zit nu even thuis met de loopsheid.
Wat is de verwachting wat betreft het dichtgaan van de wond? Een aantal weken nog of gaat dat nog vrij lang duren?